loading...
پایگاه رسمی World Of Warcraft
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 179 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

مدیریت فایل های فشرده با NCH Express Zip Plus v1.12

NCH Express Zip Plus v1.12 ابزاری کاربردی و کم حجم برای مدیریت فایل های فشرده می باشد . با این برنامه قادر به اکسترک و مشاهده محتوای انواع فایل های فشرده از جمله rar, cab, tar, 7z, iso و … هستید . اکثر ویژگی های این برنامه مربوط به فرمت پرکاربرد ZIP می باشد که از جمله ی این قابلیت ها می توان به تقسیم فایل های ZIP بزرگ به بخش های کوچکتر ، مدیریت فایل های zip با امکان ویرایش ، فشرده سازی و به اشتراک گذاری ،‌ ایمیل کردن و … اشاره کرد .

 

NCH Express Zip Plus مديريت فايل هاي فشرده با NCH Express Zip Plus v1.12

 

 

password مديريت فايل هاي فشرده با NCH Express Zip Plus v1.12 پسورد فایل: www.downloadha.com

download مديريت فايل هاي فشرده با NCH Express Zip Plus v1.12 لینک دانلود ۱٫۰ مگابابایت | لینک کمکی

 

محمد بازدید : 178 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

مدیریت فایل های فشرده با NCH Express Zip Plus v1.12

NCH Express Zip Plus v1.12 ابزاری کاربردی و کم حجم برای مدیریت فایل های فشرده می باشد . با این برنامه قادر به اکسترک و مشاهده محتوای انواع فایل های فشرده از جمله rar, cab, tar, 7z, iso و … هستید . اکثر ویژگی های این برنامه مربوط به فرمت پرکاربرد ZIP می باشد که از جمله ی این قابلیت ها می توان به تقسیم فایل های ZIP بزرگ به بخش های کوچکتر ، مدیریت فایل های zip با امکان ویرایش ، فشرده سازی و به اشتراک گذاری ،‌ ایمیل کردن و … اشاره کرد .

 

NCH Express Zip Plus مديريت فايل هاي فشرده با NCH Express Zip Plus v1.12

 

 

password مديريت فايل هاي فشرده با NCH Express Zip Plus v1.12 پسورد فایل: www.downloadha.com

download مديريت فايل هاي فشرده با NCH Express Zip Plus v1.12 لینک دانلود ۱٫۰ مگابابایت | لینک کمکی

 

محمد بازدید : 158 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

 

 

 

 

password قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283رمز فایل: www.downloadha.com

download قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283 لینک دانلود – 99 مگابایت لینک کمکی

 

محمد بازدید : 143 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Final

PowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت فشرده فایل ها و فایل های فشرده می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده می باشد ولی در کنار توانایی ایجاد فایل های بکآپ و همچنین رایت بر روی لوح های فشرده نیز از جمله امکانات PowerArchiver محسوب می شود. تمام مراحل انجام کار این نرم افزار درون یک پنجره خاص مربوط به نرم افزار انجام می شود که بیانی دیگر این نرم افزار دارای محیط Explorer می باشد. 

قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این سرورها می باشد. در واقع PowerArchiver صرفا یک نرم افزار فشرده ساز نیست بلکه یک نرم افزار کامل در زمینه فشرده سازی ، خروج از حالت فشرده سازی ، انتقال فایل ها به سرور FTP و رایت آنها روی لوح های فشرده می باشد. بخش رایت این نرم افزار میتواند انواع فایل های ایمیج و فشرده را رایت نماید و یا اینکه یک فایل ایمیج از لوح فشرده شما یا اطلاعاتتان ایجاد کند. 

ابزارهای این نرم افزار برای فشرده سازی نیز امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت های ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO و… می باشد. توانایی قفل گذاشتن روی فایل های فشرده شده و تعمیر فایل های فشرده خراب و ادغام چندین فایل فشرده و یا چند تکه کردن فایل های فشرده از دیگر امکانات جزئی این نرم افزار است. برای مطالعه قابلیت های کلیدی جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

powerarchiver فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Final

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار PowerArchiver 2012 13.00.26 Final:

- پشتیبانی از اکثر فرمت های فشرده سازی نظیر  ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO 

- امکان قفل گذاشتن روی فایل فشرده

- ساخت فایل های فشرده SFX archive

- انتقال فایل های فشرده به سرورهای FTP

- رایت فایل های فشرده مختلف و iso روی لوح فشرده

- ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده و اطلاعات شما

- توانایی ایجاد فایل های بک آپ

- قدرت بسیار بالا در فشرده سازی اطلاعات نسبت به دیگر نرم افزارها

- تعمیر فایل های فشرده معیوب

- ادغام چندین فایل فشرده و یا تبدیل یک فایل فشرده به چند فایل

- امکان ایجاد استایل برای فایل فشرده

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 

password فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Final لینک دانلود – 10.43 مگابایت لینک کمکی

 

محمد بازدید : 165 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1

BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.
 
BandiZip فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار  BandiZip :
 
- قابلیت فشرده سازی تا ۳ برابر سریع تر از نرم افزار های امروزی
- قابلیت اکسترکت تا ۲برابر سریعتر از نرم افزار های امروزی
- سیستم کدینگ پیشرفته جهت جلوگیری از خرابی فایل
- قابلیت کشیدن و رها کردن و یا همان (Drag & Drop)  جهت آرشیو بندی سریع فایل
- پشتیبانی از پسوند های بیشمار همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,
- و ده ها قابلیت کلیدی دیگر
 

password فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1 رمز فایل: www.downloadha.com

download فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1 لینک دانلود – 8.9 مگابایت | لینک کمکی

 

 

محمد بازدید : 154 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

تبدیل اسناد به عکس با Okdo All to Image Converter Pro 4.4

Okdo All to Image Converter با این برنامه قادر به تبدیل اسناد و فایل های مختلف به عکس های گرافیکی هستید . فایل هایی نظیر اسناد آفیس ، PDF ، محتوای وب سایت و… را با سرعت به عکس تبدیل کنید . کیفیت خروجی و همچنین سرعت نرم افزار بسیار مناسب و بالا می باشد . پشتیبانی از فرمت های متعدد و کاربردی همچون doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, ppt, pptx, pptm, txt, rtf, pdf, htm, html, url, jpeg و … از ویژگی دیگر این نرم افزار می باشد .

 

All to Image تبديل اسناد به عكس با Okdo All to Image Converter Pro 4.4

 

 

password تبديل اسناد به عكس با Okdo All to Image Converter Pro 4.4 پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبديل اسناد به عكس با Okdo All to Image Converter Pro 4.4 لینک دانلود – ۷٫۴ مگابایت | لینک کمکی

 

 

محمد بازدید : 159 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

استفاده از کارت شبکه به عنوان سوییچر با FabulaTech USB over Network v4.7.2 Final

USB Over Network نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید از طریق کارت شبکه ( LAN ) و یا اینترنت پرسرعت خود را از سوییچر های گران قیمت USB بی نیاز سازید . با این برنامه دیگری نیازی ندارید تا یک کابل یو اس بی را از یک کامپیوتر جدا کرده و به دیگری وصل نمایید و تا کار مورد نظر خود را انجام دهید . تنها کافیست تا با تنظیم کردن برنامه دو کامپیوتر را به وسیله کارت شبکه به یکدیگر متصل نمایید و به جای استفاده از یک سوییچر فیزیکی از نوع مجازی آن استفاده نمایید.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها دریافت نمایید.

 

FabulaTech USB over Network استفاده از کارت شبکه به عنوان سوییچر با FabulaTech USB over Network v4.7.2 Final

 

 

همچنین در صورت داشتن اینترنت پرسرعت نیازی به استفاده از LAN هم نخواهید داشت چرا که می توانید دو کامپیوتر را از طریق اینترنت به یکدیگر متصل کرده و محدودیتی که در فاصله دو کامپیوتر در صورت استفاده از کارت شبکه وجود دارد را از بین ببرید . کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد و کافیست تا تنظیمات کوچکی را که به صورت تصویری آموزش داده شده است انجام دهید. نرم افزار USB Over Network از طیف گسترده ای از دستگاه های USB پشتیبانی می کند و می توانید مطمئن باشید که دستگاه مورد نظر شما نیز تحت پوشش این برنامه قرار خواهد گرفت. اگر قصد استفاده از سوییچر اینترنتی این نرم افزار را دارید می بایست با استفاده از نرم افزاری که در کنار USB Over Network قرار دارد یک سرور ، در کامپیوتری که دستگاه به صورت فیزیکی به آن متصل می باشد بسازید تا با استفاده از آن بتوانید از طریق کامپیوتر دیگر نیز به آن دستگاه دسترسی پیدا کنید .

 

 

password استفاده از کارت شبکه به عنوان سوییچر با FabulaTech USB over Network v4.7.2 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download استفاده از کارت شبکه به عنوان سوییچر با FabulaTech USB over Network v4.7.2 Final لینک دانلود – 10.1 مگابایت | لینک کمکی

 

محمد بازدید : 178 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

تبدیل اسناد PDF به فرمت های ویدئویی با Boxoft PDF To Video 1.7.0.0

Boxoft PDF To Video نرم افزاری کاربردی برای ویندوز می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اسناد PDF را به فرمت های ویدئویی همراه با صدا و افکت های مختلف تبدیل نمایند. این نرم افزار از امکانات گسترده دیگری نیز برخوردار می باشد. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Boxoft PDF To Video تبدیل اسناد PDF به فرمت های ویدئویی با Boxoft PDF To Video 1.7.0.0

 

 

password تبدیل اسناد PDF به فرمت های ویدئویی با Boxoft PDF To Video 1.7.0.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل اسناد PDF به فرمت های ویدئویی با Boxoft PDF To Video 1.7.0.0 لینک دانلود – 15.8 مگابایت | لینک کمکی

 

محمد بازدید : 172 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

تبدیل فایل های PDF به آفیس با PdfGrabber Pro 7.0.0.8

نرم افزار PdfGrabber Pro 7.0.0.8 این امکان را برای شما  فراهم می آورد تا به سرعت و به  سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی  فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید.  این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته  در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن  هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی  فایل اصلی استفاده می نماید.بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز  می توان انتخاب نمود که چه  بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا  اینکه تمامی فایل را بصورت  یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط  فرمان، پوشه های کنترل شده و  واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد  را آسانتر از همیشه می نماید.  لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت  استخراج همزمان فایل های پی دی  اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی  یک شبکه می دهد.همچنین با  استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم  بگیرید که کدام یک از تصاویر سند  پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه  تمامی سند را به تصویر تبدیل  نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار برای  کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز  گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده  دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی  DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف،  PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج  چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و  گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط  فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده  ” Monitored Folder ” می باشند. می توان  گفت که در حال حاضر این نرم افزار  بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل  اسناد پی دی اف نوشته شده به  زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

 

PdfGrabber Pro تبديل فايل هاي PDF به آفيس با PdfGrabber Pro 7.0.0.8

 

password تبديل فايل هاي PDF به آفيس با PdfGrabber Pro 7.0.0.8پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبديل فايل هاي PDF به آفيس با PdfGrabber Pro 7.0.0.8 لینک دانلود – 38 مگابایت | لینک کمکی

 

محمد بازدید : 163 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)
محمد بازدید : 190 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

تبدیل فایل های PDF توسط Okdo Pdf to All Converter Pro v4.6

Okdo Pdf to All Converter Pro به راحتی می تواند فایل های PDF شما را به سایر فرمت های رایج تبدیل کند . فرمت های doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, rtf, ppt, pptx, pptm, txt, htm, pdf, jpeg, jpg, bmp, gif, tif, png, emf, wmf, ico, jp2, j2k, pcx, rle, tga, swf برای بخش خروجی در دسترس می باشند . کار با این نرم افزار بسیار آسان است به طوری که تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را اضافه کنید و با زدن دکمه تبدیل ، در عرض چند ثانیه فایل تبدیل شده‌ی شما آماده است . این برنامه مستقل می باشد و برای تبدیل ، نیازی به نرم افزار ادوبی آکروبات نخواهید داشت . شما می توانید کل پوشه برای تبدیل اضافه کنید و به صورت دسته ای فایل های پی دی اف خود را تبدیل کنید .

 

Okdo PDF2All تبديل فايل هاي PDF توسط Okdo Pdf to All Converter Pro v4.6

 

password تبديل فايل هاي PDF توسط Okdo Pdf to All Converter Pro v4.6 پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبديل فايل هاي PDF توسط Okdo Pdf to All Converter Pro v4.6 لینک دانلود – ۱۵٫۷ مگابابایت | لینک کمکی

 

محمد بازدید : 153 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

تبدیل حرفه ای اسناد به یکدیگر با Able2Extract Professional 7.0.8.22

Able2Extract نرم افزاریست که برای خواندن اطلاعات فایل های PDF طراحی شده است تا در این مورد به شما کمک کند این نرم افزار فایل های پی دی اف شما را به Microsoft Word یا Excel تبدیل می کند و تمام فرمت بندی و جداول را در نظر می گیرد رابط کاربری نرم افزار بسیار شیک طراحی شده است و  به راحتی فایل ها را تبدیل می کند تنها کافیست قسمت مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه convert را کلیک کنید تنها مشکل این نرم افزار در نمودار ها و گراف هاست و اشیای دیگر را به راحتی و با سرعت تبدیل می کند.

 

Able2Extract Professional تبدیل حرفه ای اسناد به یکدیگر با Able2Extract Professional 7.0.8.22

 

password تبدیل حرفه ای اسناد به یکدیگر با Able2Extract Professional 7.0.8.22پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل حرفه ای اسناد به یکدیگر با Able2Extract Professional 7.0.8.22 لینک دانلود – 20 مگابایت | لینک کمکی

 

محمد بازدید : 143 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

تجربه محیط کاربری ویندوز ۸ با WinMetro 1.0 Beta

WinMetro نرم افزاری جدید برای تجربه محیط کاربری و اینرفیس ویندوز ۸ می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید در ویندوزهای XP / Vista / 7 محیط کاربری ویندوز ۸ را بدون تغییرات اساسی ویندوز اصلیتان تجربه کنید. ویندوز ۸ دیروز یعنی ۴ آبان ماه ۱۳۹۱ معرفی و رسما وارد بازار شد. ظاهر کاربری این ویندوز "مترو" نام دارد و بیشتر برای صفحات لمسی طراحی شده است ولی کاربرانی که هنوز از موس و کیبرد استفاده میکنند ، نیز میتوانند از آن استفاده کنند. نرم افزار WinMetro این امکان را میدهد که بدون تغییرات اساسی روی ویندوز ، ظاهر جدید مترو را تجربه کنید. این نرم افزار بسیار ساده و اجرا می شود و با غیرفعال کردن آن بدون نیاز به ریستارت شدن و تغییر تنظیمات ویندوز و ضربه زدن به ویندوز اصلی ، غیرفعال خواهد شد. این نرم افزار صرفا جهت تجربه رابط کاربری ویندوز ۸ می باشد و هنوز در نسخه بتا یعنی آزمایشی به سر می برد و احتمالا در صورت ارائه نسخه های بعدی آن کامل تر خواهد بود.

 

winmetro تجربه محیط کاربری ویندوز 8 با WinMetro 1.0 Beta

 

 

 

 

password تجربه محیط کاربری ویندوز 8 با WinMetro 1.0 Betaرمز فایل: www.downloadha.com

download تجربه محیط کاربری ویندوز 8 با WinMetro 1.0 Beta لینک دانلود – 6 مگابایت

 

محمد بازدید : 144 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

آهنگ خود را حرفه ای بسازید با Ableton Live 9 Suite v9.0.1

Ableton Live نام نرم افزاری کاملا حرفه ای با ابزارهای متنوع می باشد که به منظورهای مختلفی در زمینه موسیقی طراحی شده است. این نرم افزار چند منظوره از ظاهر گرافیکی بسیار زیبا و کاربر پسندی برخوردار می باشد که می توان از این نرم افزار را در محیط های مختلف کاری استفاده نمود. از ابزارهای موجود در این نرم افزار حرفه ای می توان برای مصارفی همچون ساخت آهنگ و ویرایش فایل های صوتی ، قابل استفاده در استدیوهای صدابرداری و ضبط صدا و سازگاری برنامه به دستگاه ها ، قابل استفاده برای Beat سازان حرفه ای ، برای طراحان صدا ، قابل استفاده توسط DJ ها برای استفاده در کنسرت ها و … . این نرم افزار محصولی از شرکت Ableton می باشد.

 

Ableton Live 8.1.4 آهنگ خود را حرفه ای بسازید با Ableton Live 9 Suite v9.0.1

 

password آهنگ خود را حرفه ای بسازید با Ableton Live 9 Suite v9.0.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download آهنگ خود را حرفه ای بسازید با Ableton Live 9 Suite v9.0.1 نسخه ۳۲ بیتی – 508.16 مگابایت | لینک کمکی

download آهنگ خود را حرفه ای بسازید با Ableton Live 9 Suite v9.0.1 نسخه ۶۴ بیتی – 520.79 مگابایت | لینک کمکی

 

محمد بازدید : 157 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

رایت آسان و سریع فیلم ها GiliSoft Movie DVD Creator 5.0

GiliSoft Movie DVD Creator نرم افزاری بسیار عالی و ساده برای رایت انواع فایل های ویدیویی بر روی DVD به صورت Video Dvd و قابل پخش برروی انواع دستگاه های پخش می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه با قدرت و سرعت بالا انواع فایل های ویدیویی را برروی لوح های فشرده نظیر DVD–5 and DVD–9; DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM رایت می نماید ، ابزارهای کاملی جهت ویرایش فایل های ویدیویی قبل از رایت نظیر : بریدن قسمت های دلخواه ، بریدن گوشه های مورد نظر ، تنظیم روشنایی و کنتراست فیلم و قرار دادن افکت برروی آنها و قرار دادن زیرنویس و واترمارک برروی فایل های ویدیویی را  دارا می باشد. همچنین نرم افزار میتواند برای دی وی دی ها قالب های زیبا طراحی کند تا هنگام نمایش در دستگاه های پخش از نظر گرافیکی زیبا جلوه کنند. نرم افزار دارای قالب های آماده زیبا و قابل ویرایش می باشد که کاربر میتواند با انتخاب موزیک و قرار دادن متن های دلخواه نسبت به شخصی سازی قالب ها اقدام کند. در انتها لازم به ذکر است نرم افزار از فرمت های معمول و HD ویدیو ها پشتیبانی میکند.  AVI, MP4, MPG, MPEG, 3GP, WMV, ASF, RM, RMVB, DAT and MOV. و فرمت های HD نظیر : MTS, M2TS(AVCHD H.264), TS(MPEG-2), HD MKV(H.264, MPEG-2 HD), HD WMV(VC-1), and HD MOV(H.264, MPEG-4).

 

gilisoft movie dvd creator رایت آسان و سریع فیلم ها GiliSoft Movie DVD Creator 5.0

 

 

 

 

password رایت آسان و سریع فیلم ها GiliSoft Movie DVD Creator 5.0رمز فایل: www.downloadha.com

download رایت آسان و سریع فیلم ها GiliSoft Movie DVD Creator 5.0 لینک دانلود – 15 مگابایت

 

محمد بازدید : 157 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

شکستن قفل دیسک های قفل دار با DVDFab 9.0.1.1 Final

DVDFab یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

 

DVDFab 9.0.1.1 Final شکستن قفل دیسک های قفل دار با DVDFab 9.0.1.1 Final

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار DVDFab 9.0.1.1 Final :
- سیستم کپی DVD To DVDبیت به بیت بدون هر گونه افت ، ۱۰۰% با دیسک اصلی برابری خواهد کرد
- قابلیت تکثیر ۱ به ۵ در رایانه، با انواع دیسک های بزرگ، مینی dvd و …
- رایت کامل هر نوع dvd، فیلم، تصویر و… با قابلیت همه منو ها و تریلر ها
- کپی دی وی دی شما با یک کلیک
- سینمای نیرومند، کپی درست فیلم ها و … با صدای اصلی و ویژه
- جدا کننده دیسک، کپی یک DVD 9 گیگا بایتی یا همان دیسک دوبل به ۲ تا DVD 4.5 گیگا بایتی یا همان DVD های معمولی با نهایت کیفیت ، بدون افت هر گونه کیفیت فیلم یا صدا. منو ها اروجینال هم که در دیسک اصلی بوده اند ، بدون دستبرد ، کپی می شوند
- سفارشی کردن ، ساخت انواع DVD با سلیقه وعلاقه شخصی شما، تیتر دلخواه ، خصوصیات تجاری  محصول، گزینش صدای ویژه و زیر نویس. شما می توایند بدون دستکاری در منوها و … دیسک مورد نظر ، تغییرات و سلیقه خود را اعمال کنید
- سرعت عمل ، خیلی سریع دیسک شما کپی شده ، تحویل داده می شود. برنامه حدود ۱۰ الی ۲۰ دقیقه یک دیسک را کپی کرده تحویل می دهد
- سازگاری با دیسک ها، برنامه قابلیت رایت روی هر نوع دیسک DVD خام را دارد
DVD+R/RW, DVD-R/RW, DVD+R DL, DVD-R DL
- و …

مزایای نرم افزار DVD Fab :
- حذف انواع قفل و محافظ کپی ، حذف  محافظ ضد ریپ like CSS, RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, FluxDVD, CORE X2, etc
- همیشه برنامه برای شکستن قفل ها بروز رسانی می شود تا قفل ها و متود های محافظتی را بتواند بشکند. (بروز رسانی دائمی)
- پشتیبان گیری از دیسک های خراب و خش دار و بازیابی اطلاعات روی dvd
- بروز رسانی برای رایت انواع دیسک خام
- بروز رسانی برای شناختن سیستم های قابل حمل جدید تر
- بروزرسانی برای همیشه ، رایگان می باشد
- پشتیبانی از نرم افزار برای همیشه

 

 

password شکستن قفل دیسک های قفل دار با DVDFab 9.0.1.1 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download شکستن قفل دیسک های قفل دار با DVDFab 9.0.1.1 Final لینک دانلود – 36 مگابایت

 

محمد بازدید : 158 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

رایت هر نوع DVD با VSO ConvertXtoDVD v5.0.0.44

نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

 

VSO Software ConvertXtoDVD v4.0.12.327 رایت هر نوع DVD با VSO ConvertXtoDVD v5.0.0.44

 

قابلیت های کلیدی نرم افزارVSO ConvertXtoDVD:
- پشتیبانی از فرمتهای ویدیویی Convert AVI, Mpeg, Mpeg۴, DivX, Xvid, MOV, WMV, WMV HD, DV, MKV, DVD و …
- توانایی ادغام کردن بیش از ۴ ساعت از قسمت های مختلف فیلم ها
- پشتیبانی از فرمتهای صوتی AC۳, DTS, PCM, OGG, MP۳ و …
- توانایی قرار دادن زیرنویس با پسوند SRT ،.SUB/IDX ،.SSA. به همراه انتخاب رنگ، فونت و حالات نوشتار
- امکان انتخاب نوع فرمت NTSC, PAL, یا automatic و PULL-DOWN
- توانایی انتخاب نوع نمایش تصویر Widescreen, Fullscreen یا خودکار
- نمایش سریع جهت چک کردن و تصحیح اشتباهات
- ذخیره ساختار DVD تبدیل شده بروی هارد یا رایت آن بروی DVD
- موتور رایت قدرتمند و قابل اطمینان با پشتیبانی از سایر فرمت های DVD
- تبدیل کننده پرسرعت و با کیفیت
- تنظیمات قابل تغییر برای کاربران حرفه ای
- قابلیت تنظیم سرعت و کیفیت تبدیل
- قابلیت تنظیم نوع کنترل منوی DVD
- ویرایش منوی DVD شامل پشت زمینه، رنگ، فونت و …
- ظاهری زیبا و متنوع
- پشتیبانی از زبان مختلف
- بهینه شده برای ویندوزهای ۲۰۰۰ و XP و ویستا
- و ..

 

password رایت هر نوع DVD با VSO ConvertXtoDVD v5.0.0.44 پسورد فایل: www.downloadha.com

download رایت هر نوع DVD با VSO ConvertXtoDVD v5.0.0.44 لینک دانلود – 27 مگابایت | لینک کمکی

 

محمد بازدید : 188 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.5 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.5 Final

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

What's new in version 6.15 Build 5

(Released: Mar 01, 2013)

Fixed several critical bugs

What's new in version 6.15 Build 3

(Released: Feb 21, 2013)

Added support for Firefox 21

Fixed a critical bug with processing some types of redirects

Resolved problems when displaying "Download progress" dialog tabs with large windows fonts

Fixed a bug with the download progress bar showing download threads when resuming zip files

 

password سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.5 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.5 Final لینک دانلود – 5.0 مگابایت | لینک کمکی

 

 

محمد بازدید : 135 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید محصولات Eset یکی از بهترین محصولات در زمینه امنیت و حفاظت هستند، این حرف را ما نمی‌گوییم بلکه سایت www.av-comparatives.org (یکی از برزگترین شرکتهای بررسی آنتی‌ویروس‌ها) می‌گوید.تنها ضعفی که این آنتی‌ویروس برای ما ایرانی‌ها! دارد، آپدیت مشکل آن است. سایت‌های زیادی برای حل آن اقداماتی کردند .ولی امروز می‌خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که در عین اینکه کاملاً رایگان است، آنتی‌ویروس شما را تبدیل به نسخه اورجینال کرده و اجازه می‌دهد مانند نسخه‌های اورجینال از سرور مستقیم Eset آپدیت شود.

قابلیت های نرم افزار Persian NodLogin :

    - دریافت مرتب سریال و وارد کردن آن در آنتی‌ویروس کاملاً خودکار و بدون دخالت کاربر

    - آپدیت مستقیم از سرور Eset همانند نسخه‌ی اورجینال و بدون هیچ‌گونه تاخیر زمانی

    - بدون کوچکترین دست‌کاری در آنتی‌ویروس

    - بسیار سبک و سریع و ساده

    - سازگار با نسخه‌های 4 و 5 

    - پشتیبانی کامل از ویندوز 8

منبع : ویکی دانلود ها     
پسوورد: ندارد                     
محمد بازدید : 171 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

برنامه نویسی حرفه ای با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067

Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067 نام بهترین نرم افزار در زمینه ایجاد نرم افزارهای چندمنظوره است. این نرم افزار بهترین ابزار را برای تجزیه و تحلیل کارهایتان ارائه می دهد و دارای بخش پشتیبانی در خود نرم افزار برای راهنمایی شما می باشد. دارای ابزاری برای ایجاد برنامه های چند منظوره به صورت هایپر نیز در این نرم افزار موجود است.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به داشتن Template برای ایجاد نرم افزار ، استفاده از قوانین ریاضی برای ایجاد آن و داشتن کتابخانه راهنما استفاده کرد. شما می توانید این نرم افزار را هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

ntel برنامه نویسی حرفه ای با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067

 

source برنامه نویسی حرفه ای با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067 توضیحات: در هنگام نصب در قسمت Activation Options ، بر روی گزینه Choose Alternative Activation کلیک کرده و سپس Next را بزنید. در قسمت بعدی گزینه Use a licence file را انتخاب کنید و فایلی که در پوشه Crack نرم افزار موجود هست را انتخاب نمایید.

 

password برنامه نویسی حرفه ای با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067پسورد فایل: www.downloadha.com

download برنامه نویسی حرفه ای با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067 نسخه ۳۲ بیت – 153.0 مگابایت | لینک کمکی

download برنامه نویسی حرفه ای با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067 نسخه ۶۴ بیت – 215.8 مگابایت | لینک کمکی

 

caution برنامه نویسی حرفه ای با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

محمد بازدید : 190 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)
محافظت همه جانبه از سیستم توسط Panda Global Protection 2009 2.00.00

محافظت همه جانبه از سیستم توسط Panda Global Protection 2009 2.00.00

با استفاده از آنتی ویروس Panda Global Protection 2009 از ضریب امنیتی بهینه و محافظی برای اطلاعات ارزشمند خود استفاده نمایید. این نرم افزار قدرتمند سیستم شما را دربرابر ویروسها، نرم افزارهای جاسوسی، روت کیتها، هکرها، دزدی های آنلاین، دزدی هویت و تمامی انواع دیگر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل به عمل می آورد. موتور ضد اسپم نرم افزار، جعبه نامه شما را از ایمیل های بیهوده و اضافی پاکسازی نموده درحالی که قابلیت Parental Control یا همان کنترل والدین به شما این امکان را می دهد تا از اینکه کودکان شما از اینترنت بصورت ایمن استفاده می نمایند، مطمئن شوید . همچنین با در دست داشتن این آنتی ویروس قادر خواهید بود تا از اطلاعات مهم مانند اسناد، موزیکها تصاویر و غیره برروی یک سی دی یا دی وی دی ویا بصورت آنلاین پشتیبان تهیه نموده و آنها را در مواردی چون آسیب یا از بین رفتن بازیابی نمایید .

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Panda Global Protection 2009 2.00.00 :

  • شناسایی وحذف انواع ویروسها، کرمهای اینترنتی، تروجانها ، نرم افزارهای جاسوسی، روت کیتها و غیره
  • محافظت در برابر نرم افزارهای مخرب توسط موتور ضد نرم افزار مخرب
  • محافظت بازدارنده و فعال پیشرفته در برابرتهدیدها
  • فایروال خصوصی
  • محافظت دربرابر دزدی هویت
  • فیلتر های Anti-Phishing
  • موتور Anti-Banking Trojan
  • استفاده از فناوری ضد Rootkit برای جلوگیری از حملات هکری ونرم افزارهای مخرب
  • وبگردی ایمن و سالم
  • فیلتر ضد اسپم
  • کنترل برای والدین
  • فیلتر وب برای جلوگیری از خطر آلودگی سیستم
  • فیلتر برای اطلاعات شخصی
  • پشتیبان گیری و بازیابی
  • تنظیم بهینه سیستم
محمد بازدید : 147 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)
محمد بازدید : 145 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

غضنفر... غضنفر تو اتوبوس کیسه استفراغش رو سوراخ سوراخ میکنه از شیشه میگیره بیرون, مسافرا اعتراض میکنن که بابا چرا نمیندازیش, میگه برنجاش میخوام برای مرغامون !!!

 

 

---------

 غضنفر با نارنجك بازی میكرده بهش میگن : نكن میتركه میگه : خوب بتركه دوتا دیگه دارم !!!

---------

به غضنفر می گن ادای بچه کوچولوها رو در بیار، می شاشه تو شلوارش

   ---------

غضنفر با زنش دعواش میشه. چراغو خاموش میکنه. زنش میگه چی شده؟ میگه جواب ابلهان خاموشیست

 ---------

 به غضنفر میگن این خیابون کجا میره؟ میگه من 40 ساله تو این خیابون زندگی میکنم تا حالا ندیدم جایی بره!!!

 ---------

 دعای غضنفر بعد از نماز: خدایا مواظب خودت باش!!

---------

غضنفر دستش شکسته بود از دکتر پرسید من بعد از باز کردن گچ میتونم ویلن بزنم؟دکتر: بله، غضنفر: چه خوب چون قبلاً نمیتونستم!!!

---------

 به غضنفر میگن با ارّه برقی 100 تا درخت قطع کن ، 96 تا قطع میکنه خسته میشه. بهش میگن پاشو روشنش کن 4 تا دیگه بیشتر نمونده ، میگه مگه روشنم میشه!؟

   ---------

 غضنفر عینک آفتابی میزنه میره بیرون خواهرشو میبینه میزنه زیره گوشش.. میگه: اینوقت شب بیرون چیکار میکنی؟! خواهره میگه عینکتو بردر!! عینکو بر میداره دوباره میزنه زیره گوشش میگه از دیشب تا حالا اینجا چه غلطی میکنی؟؟

 ---------

 غضنفر میره رستوران میگه: غذا چی دارین؟ گارسون میگه: كاستیدگیلینكوفینوستا با لیمو! غضنفر میگه: كاستیدگیلینكوفینوستا با چی؟؟

---------

به غضنفر میگن سخت ترین کاره دنیا چیه؟ میگه نمکدون پر کردن. میگن چرا؟ میگه آخه سوراخش خیلی کوچیکه

---------

 شاهکار ادبی غضنفر: شب بود و خورشید به روشنی می درخشید، پیرمردی جوان، یكه و تنها با خانواده اش در سكوت گوش خراش خیابان قدم زنان ایستاده بود

---------

 کاش مغز داشتم و مرگ مغزی میشدم و قلبم را به تو اهداء میکردم..(اس ام اس عاشقانه ی غضنفر!)

 ---------

غضنفر لکنت زبون داشته بهش میگن همیشه زبونت میگیره؟ میگه نه فقط وقتی حرف میزنم به خدا میگن چرا اول مرد را آفریدى بعد زن را. گفت: شما هم اگه بخواهید چیز قشنگى بنویسید اول چكنویس میكنید بعد پاكنویس

 ---------

 داشتیم با مامانم وسایل انباری رو مرتب میکردیم  یه دفعه مامانم یه جعبه مدادرنگی ۲۴رنگ قاب فلزی رو از توو کارتون درآورد  نگاش کرد و زد زیر خنده!!!  گفت: میدونی این چیه؟  اینو خریده بودم هروقت معدلت ۲۰ شد بدم بهت  حیف واقعا!!!  خاک تو سرت

---------

زندگی به سبک آمریکایی : دختر : پدر من دیروز ازدواج کردم ولی یادم رفت به شما خبر بدم پدر : مشکلی نداره دخترم ! ولی دفعه بعد یادت نره منو دعوت کنی !!!  

 ---------

 پیام ایرانیان به هالیوود این تازه اصغرمون بود . بزار جعفرموون از زندان در بیاد !

---------

 قوانین طلایی همسرداری برای مردان پنج قانون طلایی همسرداری برای مردان را در زیر برای شما می نویسیم: قانون اول: باید زنی داشته باشید که در کارهای خانه مثل آشپزی، تمیزکاری، گردگیری و ... خوب باشد. قانون دوم: باید زنی داشته باشید که موجبات سرگرمی و خنده و شادی شما را فراهم نماید. قانون سوم: باید زنی داشته باشید مورد اعتماد و مطمئن و راستگو. قانون چهارم: باید زنی داشته باشید که از بودن با او لذت ببرید و باعث آرامش خاطر شما باشد. قانون پنجم: خیلی خیلی اهمیت دارد که این چهار زن از وجود یکدیگر بی خبر باشند!

محمد بازدید : 132 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

حیف نون زنگ می زنه به مخابرات می گه: آقا ببخشید سیم تلفن ما خیلی بلنده، اگه می شه لطف کنید از اون طرف یه کم بکشیدش!...

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

حیف نون از همسرش می پرسه: از ازدواج با من مثل سگ پشیمونی یا مثل خر کیف می کنی؟

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

از حیف نون می پرسن این شعر از کیه؟ "سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز"
می گه نمی دونم یه راهنمایی بکنید...
می گن اسم شاعر توی خود شعر هست.
می گه: آهان فهمیدم، جواد نکونام!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

اولی: بگو ببینم، اگه توی خیابون یه نفر یه حیوانی رو گرفته و داره می زنه، و من برم جلو و از این کارش ممانعت کنم، به این کار چی می گن؟
دومی: حس برادری!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

یه روز کاغذ می خوره تو سر حیف نون. حیف نون جا در جا می میره!
کاغذ رو بر می دارن نگاه می کنند، می بینن توش نوشته: "دو تا آجر"!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

حیف نون می میره، قحطی جوک میاد!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

زوجی بر سر یک چاه آرزو رفتند، مرد خم شد، آرزویی کرد و یک سکه به داخل چاه انداخت. زن هم تصمیم گرفت آرزویی کند ولی زیادی خم شد و ناگهان به داخل چاه پرت شد.
مرد چند لحظه ای بهت زده شد بعد لبخندی زد و گفت: "این چاه واقعا کار می کنه!"

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

آقای دست و دلباز بعد از بیست سال می ره مغازه کفش فروشی می گه: "ما باز هم مزاحم شدیم!"

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

حیف نون هنوز در گیره که چرا خواهرش دو تا برادر داره، خودش یکی!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

حیف نون تو اتوبوس کبریت می خواسته، به بغل دستیش می گه:
- اسمت چیه؟
- همایون.
- به به، شغلت چیه؟
- زنبوردار.
- به به، کجا می ری؟
- اهواز.
- عجب جایی! کبریت داری؟
- نه.
- نه و نکمه! با اون اسمت، مردک پشه باز، تو این گرما سگ می ره اهواز که تو می رى؟

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

یه آقایی می ره هارد بخره می گه هارد ۳۲۰ می خوام. حیف نون هارد ۱۶۰ واسش میاره. آقاهه می گه: گفتم ۳۲۰. حیف نون می گه ناراحت نشو، جنسش خوبه جا باز می کنه.

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

یه روز یه پسره به دختره می گه با من ازدواج می کنی؟
دختره می گه نه!
و پسر یک عمر با خوبی و خوشی زندگی می کنه!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

حیف نون خوابیده بوده، میان بیدارش کنن می بینن پین کد (Pin Code) می خواد!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

به حیف نون یه انگشت نشون می دن می گن این چندتاست؟ می گه یکی.
بعد ده تا انگشت بهش نشون می دن می گن این چندتاست؟ می گه: وای! چقدر یک!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

حیف نون از کنار جن رد می شه جن می گه بسم الله این چی بود؟

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

حیف نون خرش می میره، مردم می گن بریم برای شوخی بهش تسلیت بگیم.
وقتی می رن حیف نون می گه: اصلا فكر نمی كردم خر من این همه فامیل داشته باشه!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

صبح زلزله حیف نون و دوستش رسیدند به هم.
حیف نون گفت: دیشب زلزله بیدار بودی؟
دوستش گفت: نه، صبح فهمیدم.
حیف نون گفت: توی روزنامه خوندی یا رادیو گفت؟
دوستش گفت: نه، یه هزاری تو جیبم بود، صبح دیدم پول خورده!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

اگه گفتین حیف نون به قرمز کم رنگ چی می گه؟
قرمز آسمانی!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘


 

حیف نون قهرمان شنا می شه، ازش می پرسند: از کجا شروع کردی؟ می گه: از زمین خاکی!

 

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 

گدا: آقا تو رو خدا به من هزار تومن بدین برم ناهار بخورم.

یارو: پول نمیدم، ولی بیا بریم برات یه پرس غذا بگیرم.

گدا: نه نخواستم، امروز واسه هزار تومن تا حالا شیش بار ناهار خوردم!

 

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 

از استاد تاریخ پرسیدن عشق چیست؟ ...

گفت : سقوط سلسله ی قلب جوان.

 

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

داشتم توی یک جاده می رفتم که چشمم خورد به یه تابلو که روش نوشته بود:

دوست داشتن دل می خواهد نه دلیل...

 

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 

غضنفر از ژاپن برمیگرده. بهش میگن اونجا مشکل زبان نداشتی؟

میگه: من نه، ولی ژاپنی ها چرا...

 

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 

قطعه ای از شاهکار ادبی غضنفر : شب بود و خورشید به روشنی می درخشید پیرمردی جوان یکه و تنها با خانواده اش در سکوت گوش خراش خیابان قدم زنان ایستاده بود.

 

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 

یه روز سه تا دیوونه رو می اندازن تو یه اتاق دو تاشون مى رقصن، یکیشون هم میگه:

سبز - آبى - قرمز

ازش می پرسن چرا این جورى می گى؟ میگه من رقص نورم!

 

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 

به غضنفر میگن یه موجود نام ببر میگه : آب جوش میگن آب جوش که موجود نیست میگه

والا من از تبریز که میومدم تو جاده نوشته بود آب جوش موجود است!

 

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 

من واقعا فرمول دقیقی برای موفقیت، نمی‌شناسم ولی فرمول شکست را به خوبی می‌دانم، و آن اینست: «سعی کنید همه را راضی نگه دارید»

 

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 

دوست دارم یه عالمه اندازه یه قابلمه من عاشق تو هستم تو قابلمه نشستم

یه لنگه کفش تو دستم منتظرتوهستم.

 

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 

از دست زمانه تیر باید بخوری

دائم غم ناگزیر باید بخوری

صد مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست

بچه تو هنوز شیر باید بخوری

 

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 
محمد بازدید : 156 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

۱-دعای ۱ کودک: خدایا برای زنانه فقیری که عکسشون در گوشیه بابامه لباس بفرست

۲- به يك تركه ميگن: 2*2 چند مي‌شه؟ ميگه: 5 تا! مي‌گن: برو بابا، 4 تا ميشه! ميگه: آخه من از يه راه ديگه رفتم!

۳- تركه فيلم جيمز باند ميبينه خيلي خوشش مياد. يكي ازش ميپرسه اسمت چيه ميگه: فَر...گضن فر!

۴- تركه زمين ميخوره، براي اينكه سه نشه تا خونه سينه خيز ميره! !

۵- تركه پسرش رفته بوده زير ماشين، با سنگ ميزنه درش بياره!

۶- تركه ميخواسته زيردريايي آمريكاييا تو خليج فارس رو غرق كنه، در ميزنه فرار ميكنه!

۷- به تركه ميگن سه تا ميوه نام ببركه با سين شروع بشه ميگه: سيب، سير، سحر! ميگن: سحر كه ميوه نيست؟! ميگه: نميدوني چه هلوييه!

۸- تركه ميره شكار خرگوش، صداي هويج در مياره! !

۹- آويني تو جنگ كشته‌ميشه، به تركه ميگن برو يه جوري به خانوادش خبربده. تركه ميره دم خونشون زنگ ميزنه، زن يارو ميگه: كيه؟ تركه ميگه: ببخشيد،‌ منزل شهيد آويني؟!

۱۰- تركه زنگ ميزنه خونه رفيقش ميگه: غضنفر! من لهجي دارم؟ رفيقش ميگه: آره!‌ ميگه: پس گحط كن دوباره ميگيرم!

۱۱-اواهه ميخوره زمين، ميگه: اِوا! تو هم جاذبه!

۱۲- تركه با ماشين ميره تو دره، بهش ميگن: چي شد بابا؟ چرا افتادي تو دره؟ ميگه: والله ما داشتيم تو جاده با ماشين ميرفتيم، هي جاده پيچيد، من پيچيدم، ‌دوباره جاده پيچيد، باز من پيچيدم،‌ يهو جاده پيچيد، من نپيچيدم!  

۱۳- تركه از ساختمون ده طبقه ميفته پايين، همه جمع ميشن دورش، ازش ميپرسن: آقا چي شده؟ ميگه: والله منم تازه رسيدم!

۱۴- تركه ميفته تو جزيره آدم خورا، آدم خورا مي‌گيرنش، رئيسشون ميگه: اينا رو پوستشون رو ميكنيم باهاش قايق درست ميكنيم. تركه هم يه چاقو ور ميداره مي‌گذاره رو شكمش، ميگه: جلو نيايد وگرنه ‌قايقتونو سوراخ ميكنم!

۱۵- تلويزيون داشته گل خداداد عزيزي رو به استراليا نشون ميداده، تركه تماشا مي‌كرده. دو سه بار كه صحنه آهسته گل رو نشون ميدن، تركه شاكي ميشه، ميگه: ‌حالا اونقدر نشون بده تا اون دروازه بان بگيردش!

۱۶- تركه خودشو دار مي‌زنه، بعلت ضربه مغزي مي‌ميره! ميان مي‌بينند با كِش خودشو دار زده!

۱۷- يه جايي جشن بوده، تركه همينجوري ميره تو و شروع ميكنه به رقصيدن و بخور بخور. يكي ازش ميپرسه: ببخشيد! شما رو كي دعوت كرده؟ تركه ميگه: من از خونواده عروسم. يارو ميگه: ببخشيد، ولي اينجا جشن تولده!

۱۸- تركه تو مسابقه بيست سوالي شركت ميكنه، قبلش بهش ميگن جواب بيسكويته، ولي تو همون اول نگو، اولش يه چند تا سوال كن كه ضايع نشه. تركه ميگه باشه و ميره تو مسابقه، ميپرسه: آقا، يك كويته؟! يارو ميگه: نه. ميگه: دوكويته؟ همينجوري ميگه تا ميرسه به نوزده كويت! يارو ميگه: من يه راهنمايي بهتون ميكنم، با چايي هم ميخورنش. تركه ميگه: آاااهان پس بگو، ‌قنده؟!

۱۹- تركه ميره امام رضا احساساتي ميشه ميگه:‌ امام علي قربون لب تشنت برم پس كي ظهور ميكني؟!

۲۰- عربه ميره مغازه با لهجه ميگه:‌آقا رُبععع دارين؟ يارو ميگه:‌ داريم، ولي نه به اين غليظي! 

۲۱- تركه زنگ ميزنه خونه دوست دخترش، باباش ور ميداره، هول ميشه ميگه: ببخشيد توپمون افتاده!

۲۲- شيره‌ايه ميخواسته تاكسي بگيره، ‌به يك تاكسي ميگه: مُشتقيم! تاكسيه،‌ پنج متر جلو تر نگه ميداره. يارو ميگه:‌ اي بـابـا! من كه مي‌خواستم اونجا پياده شم  

۲۳- تركه تو اتوبوس واستاده بوده، يهو ميبينه بند كفشش بازه. به كنار دستيش ميگه: آقا قربون دستت، ‌يك دقيقه اين ميله رو نگردار من بند كفشم رو ببندم! !

۲۴- تركه زنگ ميزنه به صدا سيما، ميگه: بابا اين چه وضعيه؟! اين سريال امام علي كه همش بدآموزي داره! يارو ميگه:‌چرا آقا؟‌ براي چي؟ تركه ميگه:‌ بابا الان دو هفته‌ست هروقت ميام پسرمو تنبيه كنم،‌ ميدوه ميره تو كوچه لخت ميشه!

۲۵- يارو تركه تو جبهه پشت ضد هوايي بوده ميزنه يه هواپيما رو ميندازه. خلبانه با چتر نجات ميپره بيرون، تركه ميگه: بچه‌ها در رين صاحابش اومد! !

۲۶- تركه ميره راهپيمايي، مي‌بينه شلوغه برميگرده!

۲۷- تركه 19 تا بچه داشته،‌ بهش ميگن: چرا يك بچه ديگه نمياري، رُند شه؟! ميگه: فرزند كمتر، زندگي بهتر!

۲۸- تركه زنگ ميزنه خونه دوست دخترش،‌ باباي طرف گوشي رو برميداره، هول ميشه ميگه: ‌ساعت شانزده و پنجاه و چهار دقيقه!

۲۹- تركه كفترشو گم ميكنه، تو روزنامه آگهي ميده: بيه بيه!

۳۰- كرده تو كردستان پونزده نفرو مي‌كشه، تو دادگاه به حداكثر مجازات محكوم ميشه. مي‌گيرن شلوارشو درميارن،‌ پاش استرچ مي‌كنند! .

۳۱-تركه با زنش رفته بوده سينما، تو فيلم يهو يه گاوه شروع مي‌كنه دويدن طرف تماشاچيا. تركه يهو ميپره زير صندلي، زنش ميگه: ‌بابا خجالت بكش! اين فيلمه. تركه ميگه: زن! من و تو مي‌دونيم فيلمه، گاوه كه نمي‌دونه!

۳۲- تركه ميره آمريكا پيش رفيقش. از قضا همون موقع كنسرت ابي بوده، رفيقش ميگه پاشو بريم يك حالي بكنيم. جلو در سالن، يك بابايي واستاده‌ بوده سي‌دي‌ مي‌فروخته، ‌هي داد مي‌‌زده: ‌سي‌دي ابي، سي‌دي‌ ابي. تركه يك نگاهي به يارو مي‌كنه، به رفيقش ميگه: ببين توروخدا مردم چه خنگن! اين يارو اين همه سال تو آمريكا بوده،‌ هنوز اِي بي سي دي رو ياد نگرفته!

۳۳- تركه ميره بقالي،‌ مي‌بينه رو ديوار بزرگ نوشتن: علي با ماست! حسن با ماست! حسين با ماست! ميگه: ببخشيد اقا، شما ماست خالي نداريد؟!

۳۴- تركه هر روز زنگ يك كليسا رو مي‌زده و در مي‌رفته. آخر پدر روحاني شاكي ميشه،‌ يك روز پشت در كمين مي‌كنه، تا تركه زنگ مي‌زنه، ‌خرشو مي‌گيره و مي‌پرسه چيكار داري؟ تركه حول ميشه،‌ با تتپته ميگه: ببخشيد، ‌عيسي هست؟!

۳۵- وسط اردبيل يه چاهي بوده، ‌هي ملت مي‌افتادن توش،‌زخم و زيلي مي‌شدن. ميان تو شهرداري يك جلسه برگذار مي‌كنن كه واسه اين مشكل يك راه حلي پيدا كنن. يكي از مهندسا پا ميشه ميگه: يافتم! ما يك آمبولانس مي‌گذاريم بغل اين چاه، ‌هركي افتاد توش رو سريع ببره بيمارستان. ملت همه هورا مي‌كشن..آفرين! ايول! دمت گرم!‌ يك مهندس ديگه پا ميشه ميگه: الحق كه همتون نفهميد!‌ آخه اينم شد راه حل؟! ملت ميگن، خوب تو ميگي چي‌كار كنيم؟ يارو ميگه: بابا تا اون آمبولانس طرف رو برسونه بيمارستان، كه بدبخت جون داده. ما بايد يك بيمارستان كنار اين چاه بسازيم، كه همه بهش سريع دسترسي داشته باشن! ملت ديگه خيلي حال مي‌كنن، كف مي‌زنن سوت مي‌كشن، كه ايول بابا تو چه مخي داري!‌ يهو يه مهندس ديگه پا ميشه ميگه: الحق هرچي بهمون ميگن خر، حقمونه! آخه اين شد راه حل؟! اين همه خرج كنيم يك بيمارستان بسازيم كنار چاه كه چي بشه؟ مردم تعجب مي‌كنن،‌ميگن: خوب تو ميگي چيكار كنيم؟ يارو ميگه: بابا اين كه واضحه، ما اين چاهو پر مي‌كنيم، ميريم نزديك يك بيمارستان يك چاه مي‌زنيم!

۳۶- تركه مهم ميشه زيرش خط ميكشن، تو امتحان مياد!

۳۷- تركه وزير مخابرات ميشه بعد از يه هفته مخابرات ورشكسته ميشه! از طرف دولت هيئتِ تحقيق تشكيل‌ميدن، مي‌بينن براي رفاه حال جامعه ورداشته همه گوشي‌هاي ‌تلفناي همگاني رو بيسيم كرده!

۳۸- به تركه ميگن چند تا بچه داري؟ ميگه 2 تا . مي‌پرسن: كدومش بزرگتره؟ ميگه: خوب اوليش!‌

۳۹- تركه ميره ماه عسل، يادش ميره زنش رو ببره!

۴۰- از تركه ميپرسن آرزوت چيه؟ ميگه:‌ كاشكي تبريز پايتخت بود! ميگن: چرا؟! ميگه: آخه اون وقت به ماميگفتن بچه تهرون!

۴۱- اردبيل زلزله مياد،‌ تركه زنگ ميزنه مسئوليتش رو بر عهده ميگيره!

۴۲- به تركه ميگن: چند تا حيوون نام ببر كه پرواز كنه. ميگه:‌ كبوتر، كلاغ، خر! بهش ميگن: بابا خر كه پرواز نميكنه! ميگه: بابا خره ديگه، يهو ديدي پرواز كرد!

۴۳- آمريكاييه داشته تو رودخونه غرق ميشده،‌ هي داد ميزده: help me, hellllp! تركه از اونجا رد ميشده ميگه:‌ احمق جون اگه جاي كلاس زبان كلاس شنا رفته بودي الان غرق نميشدي!

۴۴- تمساحه ميره گدايي،‌ ميگه:‌به من بدبختِ مارمولك كمك كنيد!

۴۵- تركه سربازيش تموم ميشه، وقتي كارت پايان خدمتشو بهش ميدن، نگاه ميكنه ميگه: ‌اي بابا، من كه ازينا چهارتا دارم!

۴۶- تركه چراغ جادو پيدا ميكنه، دست ميكشه روش غولش در مياد ميگه: ‌دو تا آرزو بكن. تركه ميگه: يه نوشابه خنك ميخوام كه هيچ وقت تموم نشه. غوله بهش ميده، تركه يكم ميخوره ميگه: ‌به به! چقدر خنكه! يكي ديگه هم بده!

۴۷- تركه يه بسته هزار تومني ميشمره، 250 تومن كم مياره!

۴۸- به تركه ميگن خيلي آقايي. ميگه: ما بيشتر!

۴۹- از تركه مي‌پرسن: بلدي پيانو بزني؟! ميگه: نه. ولي يه داداش دارم... اونم نه!

۵۰- به تركه ميگن چي شد ترك شدي؟! ميگه:‌ والله من اولش كه ترك نبودم، ‌تو بيمارستان با يه بچه ترك عوض شدم!

۵۱- تركه تو اتوبوس يه دختره خوشگل رو ميبينه،‌ پياده كه ميشه شماره اتوبوس رو بر ميداره!

۵۲ تركه مياد تهران،‌ يه دختر خوشگل ميبينه،‌ بهش ميگه:‌ خانم اين دوست دختر كه ميگن شمايين؟!

۵۳- تركه يه سكه اززير خاك پيدا ميكنه، روش نوشته بوده تاريخِ ضرب: 200 سال قبل از ميلاد!

۵۴- قزوينيه ميره خونه يك ميليونره، ‌دويست ميليون نقد مي‌دزده. بعد زنگ ميزنه خونه يارو ميگه: بچه رو بيارين پولارو ببرين!

۵۵- يك گروه از محققين انسان شناسي داشتن روي تفاوت مغز نژادهاي مختلف انسان تحقيق مي‌كردند، اول مغز يك آمريكاييه رو باز مي‌كنند، مي‌بينند اي بابا اينا اينقدر با الكترونيك و كامپيوتر ور رفتن كه تو مغزشون پر شده از IC و مدارهاي الكترونيكي. خلاصه مي‌ترسن دست به يك چيزي بزنند خراب شه، زود مغز يارو رو مي‌بندند. بعد مغز يك ژاپنيه رو باز مي‌كنند، مي‌بينند اي بابا اين وضعش از آمريكاييه هم خراب تره و مغزش شده پر از مداراي نوري و چيزاي عجيب غريب، خلاصه مغز اين رو هم جرات نمي‌كنند دست بزنند. بعد جمجمه يك تركه رو باز مي‌كنند، مي‌بينند تو ش فقط يدونه سيم ازين ور جمجه رفته اونور. باخودشون مي‌گن: خوب ما اينو قطع مي‌كنيم، اگه دييدم خيلي ضايع شد، فوقش دوباره وصلش مي‌كنيم! خلاصه سيمه رو قطع مي‌كنند، يهو گوشاي تركه ميافته!

۵۶- تركه زنگ ميزنه 118، ميگه: ببخشيد شماره تلفن غضنفر رو دارين؟! يارو ميگه: نه. تركه ميگه: پس من ميخونم يادداشت كنين!

۵۷- تركه مجري مسابقه بيست سوالي ميشه، يارو ازش ميپرسه، جانداره؟ ميگه: نه. ميپرسه: تو جيب جا ميشه؟ تركه كلي فكر ميكنه، بعد ميگه:‌ تو جيب جا ميشه اما اگه تو جيبت بريزي، جيبت ماستي ميشه!

۵۸- تركه ميخواسته به فلسطينيا كمك كنه، براشون سنگ پست ميكنه!

۵۹- تركه مرده شور بوده، بعد از يه مدتي ميگيرنش دهنش رو سرويس ميكنن. رفيقاش ميپرسن بابا مگه اين بيچاره چي كار كرده بود؟ ميگن: اين پدرسوخته سوالاي شب اول قبر رو تكثير كرده بود بين مرده‌ها تقسيم مي‌كرد!

۶۰- از تركه ميپرسن شما همتون اينقدر ساده اين؟ ميگه: نه بابا، راه‌راهمون تو آفريقاست!

۶۱- تركه سوار اتوبوس ميشه، ميره يك گوشه واميسته. راننده بهش ميگه: آقا اين همه صندلي خالي، چرا نميشيني؟ تركه ميگه: حالا صبر كن، دو دقيقه ديگه همين يك ذره جا هم پيدا نميشه!

۶۲- از تركه ميپرسن شما تهراني هستين؟ ميگه: نه چشماتون قشنگ ميبينه!

۶۳- تركه بچش نميخوابيده، بهش ژل ميزنه!

۶۴- ترياكيه پيغام‌گير ميخره، پيغامشو ميذاره: هَشتم... ولي خَشتَم!

محمد بازدید : 152 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

آموزش تصویری نصب ویندوز XP

برای نصب ویندوز XP دو شیوه وجود دارد. در حالت اول ممكن است شما در سیستمتان نسخه های دیگری از ویندوز را نصب كرده باشید. در این حالت با قرار دادن سی دی ویندوز XP می توانید شروع به نصب این برنامه بكنید. در حالت دوم كه ما در اینجا به توضیح جامع آن می پردازیم یا در سیستم تان از قبل ویندوز نصب نشده است یا دچار مشكل شده و قابل اجرا نیست یا اینكه شما می خواهید خودتان كنترل كامل بر روی فرایند نصب اعمال كنید.

در این وضعیت شما باید ابتدا سیستم را از طریق CD-ROM راه اندازی كنید. بسته به نوع سیستم تان باید درایو راه انداز سیستم خود را از هارد به CD-ROM تغییر دهید.

در Mother Board های جدید گزینه ای با نام Boot وجود دارد كه می توانید آن را انتخاب كنید . سپس با فلش های جهت دار بر روی گزینه اول رفته و كلید Enter را فشار دهید. از لیست نمایان شده CD-ROM را انتخاب كنید . برخی از Mother Board ها در این قسمت نام CD-ROM شما را نشان می دهند. مثلاً اگر شما از مدل ASUS استفاده می كنید این نام را مشاهده خواهید كرد. در صورتی كه در گزینه های پائینی نام CD-ROM شما انتخاب شده است می توانید با استفاده از كلید های “+” یا “-“ صفحه كلید ترتیب قرار گیری آنها را تغییر دهید. توجه داشته باشید كه برای نصب ویندوز حتماً باید CD-ROM در اولین گزینه قرار گیرد.

در سیستم های قدیمی تر Boot سیستم اصولاً در حالت A/C قرار دارد كه باید به CD-ROM تغییر كند.

پس از اعمال این تغییرات كلید F10 را فشار داده و با انتخاب گزینه Y تغییرات اعمال شده را ذخیره كنید.

سیستم را مجدداً Restart كنید و پس از نمایان شدن كلید Press any Key … یكی از كلید های صفحه كلید را فشار دهید تا سیستم از طریق سی دی Boot شود .

برنامه شروع به كپی فایلهای مورد نیاز خود می كند.

سپس مطابق شكل زیر با پنجره ای با سه گزینه مواجه خواید شد كه با فشار دادن كلید ENTER ویندوز شروع به نصب می كند.

فشردن كلید R در سیستم باعث مرمت و بازسازی اطلاعات ویندوز قبلی شما می شود( این گزینه برای مواردی استفاده می شود كه شما از قبل بر روی سیستم خود ویندوز XP نصب كرده اید ولی با بروز مشكلاتی نمی توانید به درستی از آن استفاده كنید و این قسمت سعی در كپی و بازسازی برخی فایلهای مورد نیاز كرده و سیستم را مجدداً در وضعیت اجرایی و عملیاتی قرار می دهد)

فشردن كلید F3 نیز امكان خروج از مراحل نصب را فراهم می كند.

 

 برای ادامه نصب كلید ENTER را فشار دهید . پنجره ای مطابق شكل زیر نمایان شده كه شرح توضیحات مربوط به توافق نامه استفاده از این سیستم عامل است . با انتخاب كلید F8 از این صفحه عبور كنید.

 

 

برنامه Setup شروع به بررسی سیستم شما كرده تا نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز را در صورت وجود در سیستم تشخیص می دهد. پس از بررسی سیستم پنجره ای همانند شكل زیر نمایان شده و درایو های سیستم شما را لیست می كند. شما در این قسمت می توانید مسیری كه برای نصب ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد را تعیین كنید.

تصویر زیر مربوط به حالتی است كه سیستم از قبل فاقد هیچ نوع سیستم عاملی بوده و هارد آن نیز پارتیشن بندی و فرمت نشده است . فضای هارد مذكور بصورت Unpartitioned و 4 گیگابایت نشان داده شده است.

شما می توانید برای نصب ویندوز این فضا را تقسیم كنید. تقسیم فضا در این مرحله همانند استفاده از فرمان Fdisk صورت می گیرد.

برای این منظور كلید C در صفحه كلید را انتخاب كرده و سپس در پنجره بعدی فضای مورد نظر خود را در آن وارد كنید.

پس از تایید مجدداً به صفحه Unpartitioned ارجاع داده می شوید. مجدداً بر روی فضای Unpartitioned رفته و كلید C را انتخاب كنید. در این مرحله اگر مایل بودید درایو های دیگری ایجاد كنید فضای مورد نیاز را وارد كنید و در غیر این صورت كلید Enter را فشار دهید تا كل فضای باقی مانده به درایو دوم اختصاص داده شود.

اگر از قبل سیستم شما پارتیشن بندی شده یا اگر سیستم عاملی از قبل بر روی آن نصب می باشد شما می توانید درایو مورد نظر خود را جهت نصب ویندوز انتخاب كنید.

توجه : در صورتی كه می خواهید سیستم عامل ویندوز قدیمی خود ( مثلاً 98 یا 2000 یا ME یا ... ( را حفظ كنید، نباید ویندوز XP را بر روی درایوی كه این سیستم عامل ها در آن نصب شده اند ، نصب كنید . انجام این كار با تداخل در برنامه ها و پوشه های شما بالاخص پوشه Program Files ، باعث بروز برخی ایرادات خواهد شد.همانطور كه در بالا عنوان شد، اگر شما سیستم خود را از قبل پارتیشن بندی كرده باشید در این پنجره نام آنها را مشاهده خواهید كرد. حال ممكن است شما بخواهید قبل از پیاده سازی و نصب ویندوز XP تغییری در تعداد یا حجم پارتیشن های خود ایجاد كنید.

برای این كار باید بر روی نام درایو مورد نظر رفته و كلید D را در صفحه كلید انتخاب كنید. در پنجره بعدی و برای تایید حذف كلید L را فشار دهید. پس از انتخاب این گزینه مجدداً در صفحه با فضایی تحت عنوان Unpartitioned مواجه خواهید شد كه باید مطابق روض فوق الذكر آن را به درایو خاصی تخصیص دهید.

در برخی موارد پس از تخصیص فضا و پارتیشن بندی ، فضایی اندك بصورت Unpartitioned باقی می ماند كه می توانید از آن صرفنظر كنید.

توجه : حذف یك پارتیشن باعث از بین رفتن كل اطلاعات موجود در آن خواهد شد. از این رو حتماً قبل از انجام چنین كاری اطلاعات پارتیشن خود را بررسی كرده و در صورت نیاز نسخه پشتیبانی از آن تهیه كنید.

برای شروع نصب بر روی نام درایو مورد نظر رفته و كلید ENTER را فشار دهید .

در صورتی كه در این مرحله قصد اتمام فرایند نصب را دارید و می خواهید از این برنامه خارج شوید كلید F3

را انتخاب كنید.

 

 

پس از این مرحله با صفحه ای مواجه خواهید شد كه چهار گزینه مختلف Format در آن قابل انتخاب است.

مطابق استاندارد های كامپیوتری دو نوع قالب بندی و فرمت برای هارد ها مورد استفاده قرار می گیرد. حالت اول و قدیمی كه مورد استفاده سیستم عامل های ویندوز 98 بود كه با عنوان FAT از آنها نام برده می شود و در حالت بعدی كه از لحاظ امنیتی و سرعت عملكرد بهتری دارد كه NTFS نامیده می شود.

گزینه اول و سوم در این صفحه هر دو به حالت قالب بندی NTFS اشاره دارد. انتخاب گزینه اول فرمت هارد را در وضعیت Quick و به سرعت انجام می دهد ولی حالت سوم مدت زمان بیشتری به خود اختصاص داده و درایو تعیین شده را بطور كامل فرمت می كند( اگر شما از قبل دراوی خود را فرمت نكرده اید یا اگر پارتیشن بندی خود را تغییر داده اید باید از حالت سوم استفاده كنید.

به همین ترتیب گزینه دوم و چهارم نیز مربوط به قالب بندی FAT است.

 

توجه : اگر شما در سیسیتم تان ویندوز 98 یا ME داشته باشید و گزینه NTFS را انتخاب كنید، پس از اتمام مرحله نصب ویندوز و با اجرای وسندوز 98 یا ... دیگر به پارتیشن NTFS دسترسی نخواهید داشت و این درایو تنها از طریق ویندوز XP در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

با توجه به توضیحات فوق نوع فرمت و قالب بندی سیستم را انتخاب كرده و كلید ENTER را فشار دهید.

برای صرفنظر كردن از مرحله نصب می توانید كلید ESC را فشار دهید.

 

پس از این مرحله پنجره دیگری نمایان شده و سسیستم شما پس از مدتی Restart می شود.

 

پس از راه اندازی سیستم شما نباید كلیدی را در هنگام نمایان شدن Press Any Key فشار دهید و باید مراحل نصب از طریق هارد انجام شود( بهتر است در این مرحله وارد BIOS سیستم خود شده و آن را به حالت اول بازگردانید) .

از این قسمت فرایند اصلی نصب ویندوز با نمایان شدن شكل زیر آغاز می شود.

بطور معمول مدت زمان بالای 50 دقیقه جهت نصب به شما نشان داده می شود.

پس از اتمام مراحل Collecting information ، Dynamic Update ، Preparing installation به مرحله Installing Windows می رسیم.

پنجره ای كه در این قسمت دیده می شود مربوط به تنظیمات Regional and Language Options می باشد. در این قسمت با انتخاب گزینه Customize و Details كشور و زبان خود را انتخاب كنید ( ایران ، فارسی) . البته پس از انجام نصب و از طریق Control Panel نیز می توان این تغییرات را اعمال كرد. اگر مشكلی با این قسمت دارید می توانید بدون اعمال تغییری گزینه Next را انتخاب كنید.

 

در پنجره Personalize your Software نام خود را در قسمت Name و كلمه ای دلخواه به عنوان نام سازمان یا موسسه خود در قسمت Organaize وارد كنید ( این اسامی اختیاری است و هر چیزی می تواند باشد. مثلاً Home ).

 

 

در قسمت بعد شما باید رمز یا سریالی كه برای نصب ویندوز XP مورد استفاده قرار می گیرد را وارد كنید.

 

 

پس از بررسی رمز وارد شده از طرف شما و در صورت صحیح بودن آن پنجره Computer Name and Administrator Password را مشاهده خواهید كرد.

شما باید در قسمت Computer Name یك نام دلخواه برای سیستم خود وارد كنید.

در قسمت Administrator password رمز عبوری كه كاربر مدیر سیستم برای ورود به آن نیاز دارد را وارد كنید. در قسمت Confirm نیز مجدداً این كلمه را وارد كنید.

در صورت تمایل می توانید رمزی در این دو قسمت انتخاب نكنید و آن را خالی رها كنید.

 

 در صفحه Date and Time Settings می توانید موقعیت جغرافیایی خود را انتخاب كنید. از منوی آبشاری Time Zone ، گزینه Tehran را یافته و انتخاب كنید.

 

 مرحله بعد مربوط به تنظیمات كارت شبكه سیستم شماست. بر روی دكمه NEXT این قسمت كلیك كنید تا از این مرحله عبور كنید.

 

 

در پنجره Workgroup or Computer Domain نیز تنظیم پیش فرض كه WORKGROUP است را تایید كرده و با انتخاب گزینه NEXT این مرحله را نیز به اتمام برسانید.

 

 تا اینجا مراحل اصلی نصب ویندوز به پایان رسیده و شما با شكلی همانند طرح زیر مواجه خواهید شد.

 

 بسته به نوع درایور كارت گرافیك و اندازه بزرگنمایی مانیتورتان ممكن است با پیغامی همانند پیغام شكل زیر مواجه شوید. در هر حال دكمه OK را در آن انتخاب كنید.

 

 

بهپنجره آبی رنگ Wellcome to Microsoft Windows وارد خواهید شد. برای ادامه مراحل بر روی دكمه NEXT كلیك كنید.

 

 گزینه No, not at this time را در پنجره Ready to Register انتخاب كنید و سپس دكمه Next را در آن صفحه كلیك كنید.

 

 همانطور كه در شكل زیر مشاهده می كنید، در پنجره Who will use this computer شما می توانید نام پنج كاربری كه از سیستم استفاده می كنند را وارد كنید. البته وارد كردن تمامی این فیلدها ضروری نیست و شما می توانید در قسمت Your Name تنها نام خود ( یا هر نام دلخواهی ) را وارد كرده و بقیه آنها را خالی رها كنید. سپس دكمه NEXT را انتخاب كنید.

 

 در مرحله آخر و برای ورود به ویندوز دكمه Finish را در پنجره Thank you انتخاب كنید.

 

 

نكات مهم :

حتماً قبل از اتصال به اینترنت یك نسخه جدید از آنتی ویروس ها را بر روی سیستم خود نصب كنید و پس از اتصال به اینترنت و در فواصل كوتاه مدت آن را بروز رسانی كنید.برای جلوگیری از ورود ویروسها و برنامه های مخرب همانند كرم بلستر قبل از اتصال به اینترنت باید آخرین نسخه های Patch مربوط به ویندوز راكه در بازار وجود دارد بر روی سیستم تان نصب كنید.
محمد بازدید : 187 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی F1 2012 برای PC

F1 2012 قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه FLT این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

f1 12 دانلود بازی F1 2012 برای PC

 

dvd دانلود بازی F1 2012 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی F1 2012 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP , Vista or Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+

RAM: 2 GB

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: AMD HD2600 or NVIDIA Geforce 8600

Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی بازی:

OS: Windows Vista or Windows 7

CPU: AMD Bulldozer or Intel Core i7

RAM: 3 GB

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: AMD HD6000 Series or Nvidia GTX500 Series

Sound Card: DirectX Compatible

   

تصاویری از محیط بازی :

 

F1 2012 S2 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC F1 2012 S1 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC

F1 2012 S4 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC F1 2012 S3 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC

F1 2012 S6 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC F1 2012 S5 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی F1 2012 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی F1 2012 برای PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :  Rapidshare    Direct Link

 

محمد بازدید : 186 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

WRC World Rally Championship 3-SKIDROW | 3.7 GB

 

WRC World Rally Championship 3 دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Pentium 4 3.46GHz or Athlon 64 3800

RAM: 2 GB or more

Hard Disk Space: 7 GB of free hard drive space

Video Card: 512 MB GeForce GT 430 48 Shaders or Radeon HD 7620G

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

WRC 3 S2 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC WRC 3 S1 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

WRC 3 S4 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC WRC 3 S3 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

WRC 3 S6 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC WRC 3 S5 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

 

محمد بازدید : 165 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

  تصاویر محیط بازی :

Euro Truck Simulator 2 S2 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S1 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

Euro Truck Simulator 2 S4 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S3 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

caution دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC فایل های Update در پوشه اپدیت را نصب کنید و بازی را با استفاده از فایروال بلوک نمایید . در صورت خواستن سریال ، کد ۷KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ را وارد کنید .

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC لینک های دانلود :   Rapidshare   Direct Link

 

محمد بازدید : 171 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC

Agricultural Simulator 2013 – سری جدید بازی های شبیه سازی کشاورزی به تازگی منتشر شده است که توسعه های فراوانی نسبت به نسخه قبلی در آن مشاهده می شود. در این بازی شما به عنوان یک کشاورز مسئولیت کارهای روزانه یک زمین کشاورزی را بر عهده می گیرید که عبارتند از تولید غذا و ساخت منابع اکولوژیک. زمین های زراعی باید همیشه خوب نگه داری شوند و حیوانات مزرعه نیز باید به وبی مراقبت شوند. زمین بازی کاملا داینامیک بوده و کل بازی بسیار واقع گرایانه تر از نسخه های قبلی شده است. کشاورزان باید با دقت سرمایه گذاری کنند و روش مصرف بودجه خود را نیز کنترل کنند تا قیمت ها و صورت حساب ها از حد مجاز تجاوز نکند. برای تشخیص سود مالی نیاز به تکنیک های خاصی دارید.

 

Agricultural Simulator 2013-SKIDROW | 1.2 GB

 

Agricultural Simulator 2013 دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3, Windows Vista/7

CPU : Intel 2,4 GHz Pentium, 100% kompatibler Prozessor

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 6 GB of free space

Video Card: Nvidia Geforce 6800GT, ATI Radeon HD3650

DirectX®: DirectX 9.0

 

 

تصاویر محیط بازی :

Agricultural Simulator 2013 S2 s دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC Agricultural Simulator 2013 S1 دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC

Agricultural Simulator 2013 S4 s دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC Agricultural Simulator 2013 S3 s دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC

Agricultural Simulator 2013 S6 s دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC Agricultural Simulator 2013 S5 s دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC  

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Agricultural Simulator 2013 برای PC دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    Multiupload     Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Multiupload     Direct Link

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
لینک دوستان
  • نمایندگی هتل های تهران
  • دانلود آهنگ جدید
  • سرور مجازی ایران
  • خرید هاست
  • دانلود آهنگ
  • خرید جم کلش آو کلنز
  • دانلود کتاب
  • جعبه اورجینال ساعت مچی
  • آپلود فایل
  • فروش گوشی طرح اصل
  • فروش گوشی طرح اصل
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • نرم افزار اندروید
  • جت هیتر
  • رم مک بوک پرو
  • شبکه اجتماعی
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • گن لاغری
  • رم مک بوک پرو
  • شبکه اجتماعی
  • پنل تلگرام
  • تحلیل آماری پایان نامه
  • دانلود فیلم جدید
  • دانلود بازی اندروید
  • چربی گیر
  • خرید جم
  • رم لپ‌تاپ
  • آدیداس
  • لایسنس مایکروسافت
  • تشریفات مجالس نامزدی
  • اجاره باغ عروسی
  • برگزاری مراسم عروسی
  • کترینگ عروسی
  • خدمات مجالس عقدی
  • تشریفات مجالس عروسی
  • جیب نت
  • مد و زیبایی
  • تیشرت
  • دانلود آهنگ جدید
  • هیتر
  • رطوبت ساز
  • اسکنر سه بعدی
  • پرینتر سه بعدی
  • ساختمانت
  • سختی گیر
  • جدیدترین مطالب روز
  • دانلود تلگرام برای کامپیوتر
  • خاک پوششی
  • کمپوست ملارد
  • بخاری صنعتی
  • هواساز
  • ساعت مچی تیسوت
  • کتاب صوتی
  • نرم افزار انبار
  • وی اس تی
  • دانلود فیلم خارجی
  • گوشی موبایل Huawei
  • مه ساز التراسونیک
  • خرید ساعت
  • گزینه دو
  • تشریفات مجالس
  • سرور hp
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • فروش گیاه دارویی
  • کمپوست قارچ
  • رطوبت ساز
  • درب ضد سرقت
  • ثبت آگهی رایگان
  • خبرکده بروزترین سایت خبری و تفریحی
  • ساخت اپل آیدی
  • خدمات مجالس
  • نرم افزار
  • درام فیلتر
  • تبادل لینک
  • هدایای تبلیغاتی
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تور کیش
  • تور دبی
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • درج آگهی رایگان
  • پنل وایبر
  • همسریابی دوهمدل
  • هاست و دامنه ارزان و مطمئن
  • آموزش طراحی سایت
  • کفپوش اپوکسی
  • آموزش کلش آف کلنز
  • پارکت لمینت
  • دستگاه مه پاش
  • دستگاه مه ساز
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده