loading...
پایگاه رسمی World Of Warcraft
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 190 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

 

AVG Internet Security 2013 امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

 

 

 

توجه: باتوجه به تحریم بی جا ایران توسط شرکت AVG برای به روزرسانی این نرم افزار بایستی به روش های معمول نسبت به تغییر IP خود اقدام کنید.

 

password امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793رمز فایل: www.downloadha.com

download امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 121 مگابایت لینک کمکی

download امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 134 مگابایت لینک کمکی

محمد بازدید : 143 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری عالی برای اتصال به انواع دیتابیس های محبوب این روزها مانند Oracle, MS Sql Server, ODBC, MySql, PostgreSQL, Interbase و Firebird می باشد. این اتصال یعنی مرور ، ویرایش ، اجرای sql scripts و export (برون ریزی) داده ها که تمامی این فرایندها بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار مسلما برای وبمستران و برنامه نویس ها بسیار مفید خواهد بود و در زمینه فعالیت های آنان کارآمد و کاربردی بنظر می رسد. قابلیت اصلی نرم افزار که مرور دادهای درون دیتابیس ها و همچنین ویرایش و اجرای آنها می باشد و ابزار دیگری نیز جهت export و به معنای دیگر استخراج داده وجود دارد که کاربر میتواند داده های درون دیتابیس را به صورت CSV, Excel, Html برون ریزی یا استخراج نماید. جستجو درون جدول های دیتابیس ها و همچنین نمایش داده ها به صورت کاملا مشخص و مجزا از ابزارهای جالب نرم افزار به شمار می رود. همچنین با این نرم افزار میتوان دیتابیس قابل اجرا برروی انواع بانک های اطلاعاتی را ایجاد نمود.

 

database browser مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4.1.0.14

 

 

 

 

password مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4.1.0.14رمز فایل: www.downloadha.com

download مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4.1.0.14 لینک دانلود – 12 مگابایت لینک کمکی

 

محمد بازدید : 135 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

check yar dlha v2.0 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 2.00

 

قابلیت های کلیدی این نرم افزار :

بهبود سطح امینت

ظاهری بسیار شیک و کاربر پسند

امکان تغییر قلم و رنگ قلم

تغییر رنگ پوسته اطلاعات

مربت سازی پیشرفته اطلاعات

امکان چاپ دقیق و قدرتمند

جستجوی اطلاعات و چاپ دقیق آن بر اساس تمام فیلد های مورد نیاز

ثبت ، ویراش وحذف اطلاعات

اضافه شدن قسمت بایگانی برای چک های ثبت و باطل شده

اضافه شدن قسمت بانکداری برای ثبت اطلاعات و کار های روزمره بانکی

ذخیره سازی اطلاعات و بازگردانی آن

چک کردن اطلاعات روز

و غیره …..

 

source مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 2.00 توضیحات : برای بار اول استفاده از این نرم افزار ، رمزی در نظر گرفته نشده است.و با خالی گذاشتن فیلد پسورد می توانید وارد نرم افزار شوید.سپس در قسمت زبانه تنظیمات گزینه ایجاد رمز عبور را کلیک کرده و پسورد مورد نظر خود را بنویسید.

توجه : برای آپدیت ورژن قدیمی به ورژن جدید ابتدا از داده های نرم افزار توسط خود نرم افزار بک آپ گرفته و سپس در ورژن جدید ریستور کنید.

 

password مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 2.00پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 2.00 لینک دانلود – 7 مگابایت | لینک کمکی

محمد بازدید : 119 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.2

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
  – امکانات عالی

 

اگر در مشاهده شبکه‌ها با مشکل مواجه هستید:
– از اتصال به شبکه اینترنت اطمینان حاصل نمایید.
- از فعال بودن نرم افزار Media Player ویندوز مطمئن شوید.
- بررسی کنید فایروال به myTV اجازه اتصال به اینترنت را داده باشد.
- نرم افزار Adobe Flash Player و کدک‌هایی مثل K-Lite Mega Codec Pack را نصب نمایید.
- در صورتی که مشکل‌تان هنوز پابرجاست، نرم افزار Real Player را نصب نمایید.

 

password تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.2 پسورد فایل: www.downloadha.com

download تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.2 لینک دانلود – 0.1 مگابایت | لینک کمکی

 

محمد بازدید : 137 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
Pro نرم افزاری بسیار عالی و کارآمد برای به اشتراک گذاری اینترنت و اطلاعات از طریق مودم وای-فای (wi-fi) داخلی لپ تاپ است. یعنی به وسیله این نرم افزار میتوانید از طریق مودم داخلی لپ تاپ اینترنت را برای دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وایرلس تبدیل کنید تا دیگران برای وصل شدن به اینترنت از لپ تاپ شما به عنوان مودم بی سیم وایرلس استفاده کنند. استفاده اصلی این نرم افزار در محیط کار و دانشگاه ها و خوابگاه ها است که دارای مودم وایرلس نبوده و بدون کابل دسترسی به اینترنت ناممکن است. به این ترتیب کافی است یک لپ تاپ به اینترنت وصل شود و با استفاده از این نرم افزار آن لپ تاپ اینترنت را با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین این نرم افزار میتواند به عنوان اتصال دهنده شبکه کننده نیز مورد استفاده قرار گیرد ، به طوری که در حالت آفلاین و بدون اینترنت میتوانید اطلاعات را از طریق شبکه ایجاد شده منتقل کنید و در واقع به ترانسفر دیتا مشغول شوید. برای دسترسی افراد به اینترنت میتوانید یوزرنیم و پسورد تعریف نمایید و به آنها ارائه دهید. بنابراین با این نرم افزار لپ تاپ شما به یک مودم وای-فای بدون هیچ سخت افزار اضافی تبدیل خواهد شد و سپس افراد دیگر میتوانند با یوزرنیم و پسورد اهدایی شما با لپ تاپ شما به اینترنت متصل شوند و شما نیز افراد متصل شده را مشاهده کنید. 

 

Connectify Pro تبدیل لپ تاپ به مودم وایرلس Connectify Pro 3.7.0.25374

 

 

 

 

password تبدیل لپ تاپ به مودم وایرلس Connectify Pro 3.7.0.25374رمز فایل: www.downloadha.com

محمد بازدید : 102 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری عالی برای آنهایی است که از چندین ایمیل استفاده میکنند. این نرم افزار برخلاف اسمش که نشانگر پشتیبانی از ایمیل های شرکت گوگل یعنی جیمیل است ، از سرویس های ایمیل یاهو و مایکروسافت نیز پشتیبانی میکند همچنین برای ایمیل های سایت ها که به صورت  IMAP یا POP هستند ، نیز پشتیبانی میکند. پس با این نرم افزار میتوانید ضمن اینکه از ایمیل های دریافتی جدید سرویس های ایمیل جیمیل ، یاهو و مایکروسافت با خبر شوید و آنها را پاسخ دهید و یا مشاهده کنید و مدیریت نمایید ، از سرویس های ایمیل  IMAP و POP نیز پشتیبانی به عمل آورید. همچنین با این نرم افزار میتوانید حساب های فیس بوک و تویتر خودتان را نیز چک کنید و مدیریت نمایید. ارسال پاسخ برای ایمیل ها ، دانلود و آپلود فایل های پیوست ، پاک سازی ایمیل ها و نشانه گذاری آنها از قابلیت های نرم افزار در زمینه مدیریت ایمیل ها است.  نحوه کار در این نرم افزار به این صورت است که با اضافه کردن حساب های کاربری ، وقتی ایمیل و اطلاعیه ها (notifications) با خبر شوید. در نسخه های جدید این نرم افزار از گوگل+ و دیگر سرویس های گوگل نظیر Google Calendar, Google Reader, Google News, Google Docs نیز برای مدیریت پشتیبانی میکند. شما با این نرم افزار میتوانید اطلاعیه ها و ارسال های شبکه های اجتماعی گوگل+ ، فیس بوک و توییتر را مشاهده کنید و همچنین به ارسال بپردازید. 

 

Gmail Notifie  Pro استفاده همزمان از چندین سرویس ایمیل Gmail Notifier Pro v4.4

 

 

 

طریقه نصب:

نرم افزار را نصب کنید ، یکبار آن را اجرا کنید و سپس  کاملا آن را ببندید (از قسمت کنار ساعت نیز نرم افزار را ببندید.)

به مسیر : 

C:/Users / Your Username / Appdata / Local / GmailNotifierPro بروید. (توجه داشته باشید پوشه appdata مخفی شده است. تنظیمات folder option را طوری تغییر دهید تا نمایان شود)

فایل ConfigData.xml را با notepad باز کنید. 

حالا keygen را اجرا کنید و نام و ایمیل خودتان را بنویسید و روی Generate کلیک کنید تا لایسنس ساخته شود و سپس روی copy کلیک کنید تا کپی شود. حالا پنجره ConfigData.xml را که باز کرده بودید را مشاهده کنید ، گزینه <RegisteredUser/> را پیدا کنید و روی آن قسمت متن کپی شده را جای آن قرار دهید. تمام !

 

password استفاده همزمان از چندین سرویس ایمیل Gmail Notifier Pro v4.4رمز فایل: www.downloadha.com

محمد بازدید : 116 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

FileZilla نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسرهای معمول کرک کردن را نخواهد داشت. این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار باتوجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی میکند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

 

filezilla مدیریت اف تی پی سریع و آسان FileZilla 3.6.0

 

 

 

 

password مدیریت اف تی پی سریع و آسان FileZilla 3.6.0رمز فایل: www.downloadha.com

محمد بازدید : 132 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد.  دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید. 

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.70

 

 

 

 

password نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.70 رمز فایل: www.downloadha.com

محمد بازدید : 186 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری بسیار عالی برای مرور ، مشاهده ، ارسال و دریافت پست های الکترونیک از طریق سرویس های مختلف ایمیل نظیر  IMAP, SMTP و سرویس Gmail می باشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید همزمان از چندین سرویس جیمیل و سرویس های  IMAP, SMTP (سرویس های مخصوصی که معمولا وبمسترها استفاده می کنند) استفاده کنید. به دلیل مجموعه شدن اکانت ها و وجود پنلی یکتا برای مدیریت آنها دیگر نیازی به تحمل دردسرهای رایج استفاده همزمان از چندین ایمیل نخواهید داشت و به راحتی میتوانید چندین ایمیل را مدیریت کنید. این نرم افزار با توجه به پشتیبانی از SSL/TLS امنیت بسیار بالایی خواهد داشت و به همین دلیل نگران وارد نمودن پسوردها و یا رسوخ اطلاعات ایمیل هایتان نباشید. همچنین این نرم افزار همانند مرورگرهای جدید از قابلیت Tabbed Email استفاده میکند تا ضمن اینکه همزمان چندین اکانت را بررسی میکنید ، همزمان چندین ایمیل را مطالعه ، ارسال یا مرور کنید. آرشیو نمودن ایمیل ها و همچنین قرار دادن address book ها باعث می شود به راحتی ایمیل ها را دسته بندی و مدیریت کنید ، قابلیتی که شاید برای استفاده از آن در سرویس های IMAP, SMTP بایستی دردسرهای زیادی را متحمل شوید. همچنین با وجود امکان قابلیت پیوست اطلاعات ، از نظر ارسال داده ها نیز مشکلی نخواهید داشت. قابلیت چت نیز در نسخه های جدید Thunderbird اضافه شده است که چت فیس بوک ، جیمیل ، توییتر و xmpp پشتیبانی می شوند. قابلیت جستجو نرم افزار بسیار عالی خواهد بود و میتواند به جستجوی متن درون ایمیل ها بپردازد و این یعنی راحتی بسیار در پیدا نمودن ایمیل هایی که عنوان آنها را فراموش کرده اید. این نرم افزار رایگان بوده و مخصوص شماست!

 

Mozilla Thunderbird مدیریت ساده و حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird 17.0

 

محمد بازدید : 144 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کدنویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدیدترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود ، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همانطور که گفته شد ، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود ، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که میخواهید را با ابزارهای درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود ، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها ، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. در زمینه ابزارهای مربوط به متن ، کنترل تگ های هدینگ H1 , H2 , H3 و… و  قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلایدشو و گالری عکس میتواند بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شد ، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده میکند و در خروجی گرفتن میتوانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر میتواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery میتواند در ساخت منوها ، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک میکند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند. برای قابلیت های بیشتر به ادامه مطلب بروید.

 

WYSIWYG Web Builder ساخت ساده صفحات وب WYSIWYG Web Builder 8.5.2

 

محمد بازدید : 126 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری ساده با امکانات کامل جهت ساخت فرم های تحت وب می باشد. ساخت فرم های عضویت ، دعوت نامه ، تماس ، جمع آوری اطلاعات و… توسط این نرم افزار امکان پذیر خواهد بود. در هنگام ساخت فرم تمامی جزئیات مربوط به فیلدها در اختیار کاربر خواهد بود. تعداد و نوع کاراکترها و رنگ ها و اندازه کادر فرم ها و استفاده از اشیاء مختلف همگی در اختیار کاربر قرار دارد. در طراحی گرافیکی و کدها ، نرم افزار بدون نیاز به کدنویسی کاربر میتواند فرم را برای انتشار در وب به صورت HTML5 و CSS3 ذخیره نماید. یکی از نیازهای فرم ها ذخیره سازی اطلاعات دریافت شده از جانب کاربر است. بنابراین نرم افزار میتواند فرم را طوری طراحی کند که اطلاعات درون دیتابیس خاص طراحی شوند و یا اینکه به ایمیلی ارسال گردند. برای ساخت فرم ها میتوانید از ۱۵ تم پیشفرض نرم افزار استفاده کنید تا سرعتتان افزایش یابد.

 

coffeecup web form builder طراحی فرم های HTML تحت وب CoffeeCup Web Form Builder 2.3

 

محمد بازدید : 134 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
نام ابزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی آزمون های تحت وب و آنلاین می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به طراحی امتحانات به صورت آنلاین نمایند. در این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری و پیاده سازی هیچگونه برنامه نویسی نداشته و تمامی امور را با ابزارهای موجود در نرم افزار طراحی می کنند. قابلیت استفاده از انواع مدل های مختلف سوالات و تست ها در آزمون های طراحی شده از ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی سوالات با پاسخ های چند گزینه ای به صورت ChekBox از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت هایی همچون ویرایش سوالات ، قابلیت استفاده از تصاویر در طراحی سوالات ، قابلیت ایجاد نمایش تصادفی سوالات و خارج نمودن از حالت ترتیبی به منظور جلوگیری از تقلب و … اشاره نمود.

 

Wondershare QuizCreator طراحی آزمون های آنلاین توسط Wondershare QuizCreator 4.2.1.1

 

محمد بازدید : 202 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد. RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.

 

RapidTyping آموزش و افزایش سرعت تایپ کردن به وسیله RapidTyping 4.2 Final

 

محمد بازدید : 167 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد. RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.

 

RapidTyping آموزش افزایش سرعت تایپ کردن توسط RapidTyping 4.4 Final (قابل حمل)

محمد بازدید : 216 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
Pro نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و ارائه ها در کنفراس ها تماما به صورت تصویری و بصری می باشد. در زمینه آموزش ، مسلما ارائه تصویر و صوت میتواند درصد بسیار بالایی در گیرا بودن مطلب داشته باشد. ساختن فیلم های آموزشی مربوط به ویندوز نیازمند نرم افزاری جهت ضبط تصویر محیط ویندوز و نرم افزارها و یا بازی ها می باشد. همچنین بعد از ضبط تصویر نیاز به ایجاد صوت یا اضافه کردن نوشته یا برجسته کردن و به اصطلاح highlight کردن می باشد که تمامی این نیازها با نرم افزار BB FlashBack Pro قابل حل است. این نرم افزار قدرتمند میتواند با ضبط تصویر از محیط ویندوز به همراه صدا و با امکانات لازم جهت ویرایش و اضافه کردن نکات به فیلم گرفته شده ، نرم افزار کامل برای ساخت فیلم ها و ارائه های تصویری باشد. نکات کلیدی این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

BB FlashBack Pro ساخت آسان فیلم های آموزشی BB FlashBack Pro 4.0.0.2375

 

 

محمد بازدید : 159 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

30 Sleek Minimalist Designs Fonts مجموعه ٣٠ فونت جديد و بسيار زيبا براي طراحي

 

محمد بازدید : 152 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

 

pve بازدید : 202 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (1)

شما میتولنید از این ÷س با Http://Www.golden-downloads.tk  به سایت ما بیایین

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
لینک دوستان
  • نمایندگی هتل های تهران
  • دانلود آهنگ جدید
  • سرور مجازی ایران
  • خرید هاست
  • دانلود آهنگ
  • خرید جم کلش آو کلنز
  • دانلود کتاب
  • جعبه اورجینال ساعت مچی
  • آپلود فایل
  • فروش گوشی طرح اصل
  • فروش گوشی طرح اصل
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • نرم افزار اندروید
  • جت هیتر
  • رم مک بوک پرو
  • شبکه اجتماعی
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • گن لاغری
  • رم مک بوک پرو
  • شبکه اجتماعی
  • پنل تلگرام
  • تحلیل آماری پایان نامه
  • دانلود فیلم جدید
  • دانلود بازی اندروید
  • چربی گیر
  • خرید جم
  • رم لپ‌تاپ
  • آدیداس
  • لایسنس مایکروسافت
  • تشریفات مجالس نامزدی
  • اجاره باغ عروسی
  • برگزاری مراسم عروسی
  • کترینگ عروسی
  • خدمات مجالس عقدی
  • تشریفات مجالس عروسی
  • جیب نت
  • مد و زیبایی
  • تیشرت
  • دانلود آهنگ جدید
  • هیتر
  • رطوبت ساز
  • اسکنر سه بعدی
  • پرینتر سه بعدی
  • ساختمانت
  • سختی گیر
  • جدیدترین مطالب روز
  • دانلود تلگرام برای کامپیوتر
  • خاک پوششی
  • کمپوست ملارد
  • بخاری صنعتی
  • هواساز
  • ساعت مچی تیسوت
  • کتاب صوتی
  • نرم افزار انبار
  • وی اس تی
  • دانلود فیلم خارجی
  • گوشی موبایل Huawei
  • مه ساز التراسونیک
  • خرید ساعت
  • گزینه دو
  • تشریفات مجالس
  • سرور hp
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • فروش گیاه دارویی
  • کمپوست قارچ
  • رطوبت ساز
  • درب ضد سرقت
  • ثبت آگهی رایگان
  • خبرکده بروزترین سایت خبری و تفریحی
  • ساخت اپل آیدی
  • خدمات مجالس
  • نرم افزار
  • درام فیلتر
  • تبادل لینک
  • هدایای تبلیغاتی
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تور کیش
  • تور دبی
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • درج آگهی رایگان
  • پنل وایبر
  • همسریابی دوهمدل
  • هاست و دامنه ارزان و مطمئن
  • آموزش طراحی سایت
  • کفپوش اپوکسی
  • آموزش کلش آف کلنز
  • پارکت لمینت
  • دستگاه مه پاش
  • دستگاه مه ساز
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده