loading...
پایگاه رسمی World Of Warcraft
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 127 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document  را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد. 

 

pc auto shutdown خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 5.4

 

 

 

 

password خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 5.4 رمز فایل: www.downloadha.com

download خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 5.4  لینک دانلود – 1.5 مگابایت لینک کمکی

 

محمد بازدید : 211 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
 یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت. 

 

Mozilla Firefox وبگردی سریع و امن با فایرفاکس Mozilla Firefox 16.0.2

 

 

 

 

password وبگردی سریع و امن با فایرفاکس Mozilla Firefox 16.0.2رمز فایل: www.downloadha.com

download وبگردی سریع و امن با فایرفاکس Mozilla Firefox 16.0.2 لینک دانلود – 18 مگابایت لینک کمکی

محمد بازدید : 192 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

Banner Maker Pro 7.0.5.1 نام نرم افزاری  قدرتمند در زمینه ساخت عکس و بنرهای تبلیغاتی و متحرک با امکانات بالا می باشد. با کمک این نرم افزار می توان چندین عکس به همراه نوشته های مربوطه و همچنین قرار دادن افکت های متنوع حرکتی زیباترین و مجذوب کننده ترین بنرها و عکس ها را در فرمت GIF ایجاد کرد و از آن ها در زمینه های مختلف که مهمترین آن تبلیغات می باشد ، استفاده کرد. این نرم افزار محصولی از شرکت GatorData می باشد.

 

Banner Maker ساخت آسان بنر های حرفه ای با Banner Maker Pro 7.0.5.1

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Banner Maker Pro 7.0.5.1 :
- ساخت و ویرایش بنرها ، دکمه ها ، عکس های متحرک و تمامی تصاویر متحرک با فرمت GIF
- توانایی قرار دادن عکس ، شکلک ، متن و … در تصاویر
- توانایی قرار دادن اشکال هندشی مختلف درون تصاویر
- تغییر اندازه ، بریدن و چرخاندن عکس در جهت های مختلف
- افکت های مختلف حرکتی بر روی تصاویر و نوشته ها
- بهینه سازی عکس های GIF برای وضوح بیشتر

 

password ساخت آسان بنر های حرفه ای با Banner Maker Pro 7.0.5.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت آسان بنر های حرفه ای با Banner Maker Pro 7.0.5.1 لینک دانلود – 7.24 مگابایت | لینک کمکی

محمد بازدید : 155 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
Obfuscator ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

 

DeepSea Obfuscator محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31

 

password محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31پسورد فایل: www.downloadha.com

download محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31 لینک دانلود – 4.7 مگابایت | لینک کمکی

محمد بازدید : 141 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
Suite نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل Setup فراهم آورند.

 

QSetup Installation Suite ساخت فایل Setup نرم افزاری با QSetup Installation Suite Pro 11.0

 

 

password ساخت فایل Setup نرم افزاری با QSetup Installation Suite Pro 11.0رمز فایل: www.downloadha.com

download ساخت فایل Setup نرم افزاری با QSetup Installation Suite Pro 11.0 لینک دانلود – 6 مگابایت

محمد بازدید : 136 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
Lake – یک بازی فکری و ترسناک است.داستان بازی در سال ۱۹۷۳ و در یک شهر کوچک به نام بیترفورد رقم می خورد.در همان سال موجودی عجیب و غریب از زیر زمین یک زندان سر بیرون می آورد و شهر بیترفورد را با خاک یکسان می کند.شما می بایست به تیم کاساندرا ملحق شوید و بررسی رویدادهایی بپردازید که منجر به تخریب شهر شده است و…

 

Like دانلود بازی ترسناک Mystery Case Files Shadow Lake

 

  تصاویر محیط بازی :

Lake s2 دانلود بازی ترسناک Mystery Case Files Shadow Lake Lake s1 دانلود بازی ترسناک Mystery Case Files Shadow Lake

 

caution دانلود بازی ترسناک Mystery Case Files Shadow Lake توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  password دانلود بازی ترسناک Mystery Case Files Shadow Lake پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی ترسناک Mystery Case Files Shadow Lake دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :       Multiupload              Direct Link

دانلود پارت ۲ :       Multiupload              Direct Link

 

محمد بازدید : 163 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر سریع و محبوب Opera Web Browser 12.11

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera Web Browser:

- سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب

- امنیت بالا نسبت به اینترنت اسکپلورر در وب گردی

- دارای توانایی مدیریت پسوردها

- قابلیت turbo opera برای کاربران با سرعت اینترنت پایین

- استفاده کم از منابع سیستم

- مجهز به افزونه فید خوان

- پشتیبانی از استانداردهای جدید دنیای وب مانند html5 و css3

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 

password مرورگر سریع و محبوب Opera Web Browser 12.11رمز فایل: www.downloadha.com

download مرورگر سریع و محبوب Opera Web Browser 12.11 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 11.8 مگابایت 

download مرورگر سریع و محبوب Opera Web Browser 12.11 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 13 مگابایت 

محمد بازدید : 137 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Internet Download Manager 6.12 Build 6 Beta - سریعترین و قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت دانلود

Internet Download Manager به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود با توانایی افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر است که دارای قابلیت هایی برای ادامه و زمان بندی دانلودها در آینده می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه دادن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوبی که به دلایلی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و ... به وجود آمده اند، کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

 

Internet Download Manager

 

 

 (((((((((((((((دانلود))))))))))))))

پسورد : www.p30world.com
محمد بازدید : 138 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۱۹ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

19f مجموعه 19 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

 

password مجموعه 19 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسیپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 19 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی لینک دانلود – 3 مگابایت

محمد بازدید : 115 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

46F مجموعه 46 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

 

 

password مجموعه 46 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسیپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 46 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی لینک دانلود – 3.3 مگابایت

محمد بازدید : 143 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۱۹ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

19nfont مجموعه 19 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

 

 

password مجموعه 19 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسیپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 19 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی لینک دانلود – 1.5 مگابایت

محمد بازدید : 181 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

60F مجموعه 60 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

 

 

password مجموعه 60 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسیپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 60 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی لینک دانلود – 8.4 مگابایت

محمد بازدید : 195 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

8Fonts مجموعه 8 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

 

 

password مجموعه 8 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسیپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 8 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی لینک دانلود – 1.3 مگابایت

 

محمد بازدید : 168 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

این پک شما بیش از ۷۰۰ فونت زیبا و انگلیسی می باشد که در در فرمت TTF و OTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی می باشند که برای زیبا سازی متن ها بسیار مهم هستند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها ، برای یک طراح ضروری است . برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در کنترل پنل کپی کنید .

 

Fonts Collection مجموعه فونت هاي انگليسي Big Popular Fonts Collection

 

password مجموعه فونت هاي انگليسي Big Popular Fonts Collection پسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه فونت هاي انگليسي Big Popular Fonts Collection لینک دانلود ۲۵ مگابابایت | لینک کمکی

محمد بازدید : 158 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری قدرتمند جهت بازیابی انواع اطلاعات حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار با موتور قدرتمند اسکنر میتواند فایل هایی که پس از حذف امکان بازیابی دارند را شناسایی و با ارائه توضیحات به کاربر ، انها را بازیابی نماید. حذف شدن فایل ها میتواند به دلایلی مانند فرمت شدن هارد ، فرمت شدن پارتیشن ، حذف شدن توسط کاربر ، حذف شدن توسط ویروس و کرش شدن ویندوز باشد. این نرم افزار تمامی موارد نام برده را پشتیبانی کرده و امکان بازیابی فایل ها را فراهم میکند. این نرم افزار میتواند به صورت جزئی هر پوشه و هر درایو را اسکن کند یا اینکه کل هارد دیسک را برای بازیابی فایل های حذف شده مورد بررسی قرار دهد. همچنین نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های حذف شده از روی انواع حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری ها و حافظه های موبایل را نیز داراست. به این نکته توجه فرمایید که بعد از حذف شدن هر فایل و از دست دادن اطلاعات از تغییرات روی هارد دیسک و کپی روی آن اجتناب کنید زیرا انجام چنین فرایندهایی شانس بازیابی اطلاعات را کاهش میدهد.

 

recover my file بازیابی فایل های حذف شده GetData Recover My Files 5.1.0.1824

 

 

 

 

password بازیابی فایل های حذف شده GetData Recover My Files 5.1.0.1824رمز فایل: www.downloadha.com

download بازیابی فایل های حذف شده GetData Recover My Files 5.1.0.1824 لینک دانلود – 33 مگابایت لینک کمکی

محمد بازدید : 129 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری عالی و از همه مهمتر رایگان برای بازیابی سریع و قدرتمند فایل های حذف شده است. همانطور که میدانید فایل ها و فولدرها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله حذف شدن اشتباه توسط کاربر و یا حذف شدن به دلیل فرمت شدن هارد دیسک از دسترس شما خارج شوند. بعد از حذف شدن اطلاعات بسته به عواملی امکان بازیابی آنها وجود دارد ، بنابراین منطقی است که شانس خودتان را برای بازیابی فایل ها انجام دهید. Wise Data Recovery میتواند با اسکن عمیق و اصولی جزئی و یا کلی هارد دیسک ، به ۴ صورت فایل های حذف شده را برای بازیابی آماده کند. Good یعنی فایل حذف شده کاملا قابل بازیابی است ، Poor یعنی فایل حذف شده وضعیت مناسبی برای بازیابی ندارد ، Very Poor یعنی فایل حذف شده برای بازیابی مناسب نیست و Lost یعنی فایل از دست رفته است! در هنگام جستجو فایل از دست رفته ، میتوانید با ایجاد محدودیت های نظیر فرمت فایل ، سایز فایل ، نام فایل و… جستجو را سریعتر کنید. همچنین میتوانید به نرم افزار دستور دهید فقط درایو خاصی را جستجو کند. 

 

Wise+Data+Recovery بازیابی سریع فایل های حذف شده Wise Data Recovery 3.18.170

 

 

 

 

 

password بازیابی سریع فایل های حذف شده Wise Data Recovery 3.18.170رمز فایل: www.downloadha.com

download بازیابی سریع فایل های حذف شده Wise Data Recovery 3.18.170 لینک دانلود – 1.5 مگابایت لینک کمکی

محمد بازدید : 100 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده به هر نحو است. بعد از بین رفتن فایل ها بایستی سریعا بدون ایجاد تغییرات دیگر در هارد دیسک نسب به بازیابی فایل ها اقدام کرد. با این نرم افزار میتوانید با جستجو اسکن قدرتمند درون هارد دیسک ، فلش مموری ها و کارت های حافظه میتواند فایل های حذف شده را بازیابی کند. این نرم افزار توانایی خوبی در جستجو جزئی درون حافظه ها دارد و میتواند به طور کلی یا جزئی درون حتی فولدری خاص را برای بازیابی فایل ها جستجو کند. همچنین دارای تنظیماتی جهت مشخص کردن حجم فایل ، فرمت فایل و… دارد تا جستجو سریعتر و دقیق تر انجام شود. نرم افزار از پروتکل های FAT12 / FAT16 / FAT32 / NTFS / NTFS5 پشتیبانی میکند. کاربرد با این نرم افزار بسیار ساده و بدون دردسر است و میتوانید بسیار سریع نسبت به بازیابی فایل های حذف شده اقدام کنید.

 

winmend data recovery بازیابی فایل های حذف شده WinMend Data Recovery 1.4.6.0

 

 

 

 

password بازیابی فایل های حذف شده WinMend Data Recovery 1.4.6.0رمز فایل: www.downloadha.com

download بازیابی فایل های حذف شده WinMend Data Recovery 1.4.6.0 لینک دانلود – 2.6 مگابایت لینک کمکی

محمد بازدید : 211 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

 

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 تير ۹۱

 

برای مشاهده آموزش آفلاین نرم افزار کلیک کنید.

با استفاده از این آپدیت شما می توانید نسخه های :

Kaspersky ineternet Security

Kaspersky Antivirus

Kaspersky PURE

را آپدیت نمایید.

source آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 تير ۹۱ توضیحات : لینک های مستقیم دانلود آفلاین آپدیت Kaspersky تا یک ماه پس از تاریخ ارسال مطلب سالم می باشند و پس از آن از سرور سایت حذف خواهد شد. ضمنا هر ۱۰ روز آپدیت آفلاین جدید Kaspersky در سایت قرار خواهد گرفت.

 

password آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 تير ۹۱پسورد فایل: www.downloadha.com

download آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 تير ۹۱ لینک دانلود – 283 مگابایت | لینک کمکی

محمد بازدید : 186 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

FotoSketcher نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود. 

 

FotoSketcher تبدیل عکس به انواع نقاشی FotoSketcher 2.35

 

 

password تبدیل عکس به انواع نقاشی FotoSketcher 2.35رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل عکس به انواع نقاشی FotoSketcher 2.35 لینک دانلود – 18.9 مگابایت لینک کمکی

 

محمد بازدید : 123 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری برای افزایش ضریب امنیتی سیستم می باشد و با کمک کاربر و انجام تنظیماتی مشخص شده باعث می شود سیستم شما دارای امنیتی بیشتری باشد و به این ترتیب از الوده شدن سیستم توسط تروجان ها و نرم افزارهای مخرب جلوگیری میکند. البته این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس نیست ولی باتوجه به اینکه برخی از دلایل آلوده شدن سیستم به سبب تنظیمات ضعیف امنیتی ویندوز می باشد ، WinMend System Doctor کمک میکند تا این حفره ها کاهش یابد. نرم افزار دارای موتور هوشمند جستجو است و از ورود تروجان ها براساس ماهیت عملکردشان جلوگیری خواهد کرد. یکی دیگر از مشکلات امنیتی ویندوز به وجود آمدن حفره های امنیتی ناشی از نصب دیگر نرم افزارها است که این نرم افزار در این زمینه نیز با انجام بررسی این حفره ها را کاهش خواهد داد. نرم افزار قدرتمند WinMend System Doctor گزارش های امنیتی جامع که استادانه از تمام جزئیات  مربوط به هر یک از آسیب پذیری های امنیتی و تهدید امنیتی بالقوه در سیستم شما آماده شده است را ارائه میدهد. بنابراین شما می توانید مشکلات امنیتی در سیستم و چگونگی رفع آنها را با وضوح بهتر درک کنید.

 

WinMend System Doctor افزایش امنیت سیستم WinMend System Doctor 1.6.4.0

 

 

 

 

password افزایش امنیت سیستم WinMend System Doctor 1.6.4.0رمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش امنیت سیستم WinMend System Doctor 1.6.4.0 لینک دانلود – 7.5 مگابایت لینک کمکی

 

محمد بازدید : 134 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

همانطور که میدانید کامپیوتر دارای درایوهای مختلفی است که مربوط به هارد دیسک ، حافظه های قابل حمل و CDDVD درایوها می باشد. Disk Drive Administrator نرم افزاری است که میتواند درایوهای کامپیوتر را محافظت کرده و آنها را قفل ، مخفی و از نظر دسترسی محدود سازد. در ساده ترین حالت کاربر اصلی میتواند با استفاده از این نرم افزار درایوهای هارد دیسک ، فالپی دیسک ، حافظه های قابل حمل usb و cd/dvd را قفل کند یا مخفی نماید. در زمینه درایورهای قابل حمل و cd/dvd باتوجه به اینکه با وصل شدن چندین دستگاه نام حروف درایوها عوض می شود ، این نرم افزار به طور کلی عمل میکند و وقتی شما درخواست قفل یا مخفی شدن درایوهای قابل حمل و cd/dvd را میدهید ، دیگر نام آن درایو مهم نیست و به طور کلی مخفی ، قفل یا محدود خواهند شد. در قابلیت بعدی میتوان امکان autorun را غیرفعال کرد. این نرم افزار از نظر رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و تمامی قابلیت های نرم افزار به آسانی در اختیار کاربر قرار دارد. قابلیت های جزئی تر در ادامه مطلب.

 

Disk Drive Administrator محافظت ار درایوهای کامپیوتر Disk Drive Administrator v3.8

 

 

 

امکانات نرم افزار:

Hide local drives

Hide network drives

Hide USB drives

Hide Floppy drives

Hide CD drives

Hide DVD drives

Lock hard drives

Lock USB drives

Lock CD drives

Lock DVD drives

Protect access to your valuable data

 

 

password محافظت ار درایوهای کامپیوتر Disk Drive Administrator v3.8رمز فایل: www.downloadha.com

download محافظت ار درایوهای کامپیوتر Disk Drive Administrator v3.8 لینک دانلود – 1.5 مگابایت لینک کمکی

محمد بازدید : 191 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
Disk نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهند به سبک جدیدی و آسان تری نسبت به محافظت از اطلاعات شخصی و محرمانه خود اقدام کنند. این نرم افزار با ایجاد درایوی مجازی و محافظت از آن با استفاده از پسورد ، از اطلاعاتی که درون آن قرار دارد محافظت میکند. این نرم افزار درواقع با قرض گرفتن مقداری فضا از هارد دیسک و ایجاد درایو جدیدی (برای مثال درایو جدید J) و سپس محافظت از آن با پسورد اطلاعات را به طور محرمانه نگهداری خواهد کرد به طوری که کاربران بدون پسورد نمیتوانند به آن اطلاعات دسترسی یابند و به این ترتیب ویروس ها و تروجان آنها نیز از آلوده کردن و دسترسی به آنها عاجز خواهند بود. پس با قرار دادن اطلاعات شخصی در درایو مجازی و محافظت شده ساخت GiliSoft Private Disk میتواند به راحتی از اطلاعات محرمانه خودتان استفاده کنید. همچنین این نرم افزار با حافظه های قابل حمل و USB ها نیز سازگاری دارد و میتواند برروی آنها نیز فضاهای مخافظت شده ایجاد کند و بدون نیاز به نصب بودن این نرم افزار برروی دیگر سیستم ها ، از آن فضا و اطلاعات محافظت کند. این قفل گذاری در حالت های Safe Mode و Dos نیز برقرار خواهد بود. همچنین کاربران غیرمجاز بدون داشتن پسورد نمیتوانند نرم افزار را حذف کند و یا درایو مجازی شما را از بین ببرند. 

 

private disk ایجاد درایو مجازی محافظت شده GiliSoft Private Disk 5.0

 

 

 

 

password ایجاد درایو مجازی محافظت شده GiliSoft Private Disk 5.0 رمز فایل: www.downloadha.com

download ایجاد درایو مجازی محافظت شده GiliSoft Private Disk 5.0  لینک دانلود – 1.46 مگابایت لینک کمکی

محمد بازدید : 121 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

AI RoboForm Enterprise نرم افزاری عالی برای مدیریت و ذخیره سازی پسوردها می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار ذخیره کردن پسورد لاگین سایت ها و پر نمودن اتوماتیک آنها و همچنین پر نمودن دیگر فرم های رایج اینترنتی با فیلدهای نظیر آدرس ، شماره تلفن و… می باشد و وجه تمایز اصلی ان با فرایندهای پیش فرض مرورگرها در ذخیره سازی این است که مرورگرهای اینترنتی باتوجه به ذخیره سازی اطلاعات در حافظه Cache و امکان اینکه این حافظه توسط هکران به سرقت برود ، قابل اعتماد نیستند و این در حالی است که نرم افزار AI RoboForm Enterprise به طور ویژه نسبت به ذخیره سازی و کد کردن اطلاعات می پردازد و عملا از بخش Cache جدا بوده و به این ترتیب امکان سرقت اطلاعات کاربر وجود ندارد. همچنین این نرم افزار با دارا بودن مدیریت حرفه ای در رابطه با پسوردها میتواند ضمن اینکه در پر شدن فرم های لاگین و دیگر فرم ها کمک حال باشد ، در مدیریت دیگر پسوردهای دنیای کامپیوترها بسیار مفید باشد. همچنین نرم افزار دارای ایجاد کننده پسوردهای دشوار بوده و میتواند پسوردهای دشوار بسازد و آنها را مدیریت نماید. قابلیت های نظیر ذخیره سازی هر پسورد برای صفحات مختلف وب نیز از دیگر امکانات نرم افزار است. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند نسبت به ذخیره سازی اطلاعات مخاطبین حقیقی کمک میکند تا این اطلاعات نیز محرمانه نگهداری شود. همچنین فضایی را برای یادداشت های محرمانه ارائه میدهد. در انتها نیز بایستی این نکته را خاطر نشان کرد که این نرم افزار از قابلیت Backup و Restore پشتیبانی میکند تا اطلاعات ذخیره شده در محل های دیگر و همچنین بعد از تغییر ویندوز قابل استفاده باشد.

 

AI RoboForm Enterprise مدیریت امن و قدرتمند پسوردها AI RoboForm Enterprise 7.8.4.4

 

 

 

 

password مدیریت امن و قدرتمند پسوردها AI RoboForm Enterprise 7.8.4.4 رمز فایل: www.downloadha.com

download مدیریت امن و قدرتمند پسوردها AI RoboForm Enterprise 7.8.4.4  لینک دانلود – 12 مگابایت 

محمد بازدید : 118 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

AI RoboForm Enterprise نرم افزاری عالی برای مدیریت و ذخیره سازی پسوردها می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار ذخیره کردن پسورد لاگین سایت ها و پر نمودن اتوماتیک آنها و همچنین پر نمودن دیگر فرم های رایج اینترنتی با فیلدهای نظیر آدرس ، شماره تلفن و… می باشد و وجه تمایز اصلی ان با فرایندهای پیش فرض مرورگرها در ذخیره سازی این است که مرورگرهای اینترنتی باتوجه به ذخیره سازی اطلاعات در حافظه Cache و امکان اینکه این حافظه توسط هکران به سرقت برود ، قابل اعتماد نیستند و این در حالی است که نرم افزار AI RoboForm Enterprise به طور ویژه نسبت به ذخیره سازی و کد کردن اطلاعات می پردازد و عملا از بخش Cache جدا بوده و به این ترتیب امکان سرقت اطلاعات کاربر وجود ندارد. همچنین این نرم افزار با دارا بودن مدیریت حرفه ای در رابطه با پسوردها میتواند ضمن اینکه در پر شدن فرم های لاگین و دیگر فرم ها کمک حال باشد ، در مدیریت دیگر پسوردهای دنیای کامپیوترها بسیار مفید باشد. همچنین نرم افزار دارای ایجاد کننده پسوردهای دشوار بوده و میتواند پسوردهای دشوار بسازد و آنها را مدیریت نماید. قابلیت های نظیر ذخیره سازی هر پسورد برای صفحات مختلف وب نیز از دیگر امکانات نرم افزار است. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند نسبت به ذخیره سازی اطلاعات مخاطبین حقیقی کمک میکند تا این اطلاعات نیز محرمانه نگهداری شود. همچنین فضایی را برای یادداشت های محرمانه ارائه میدهد. در انتها نیز بایستی این نکته را خاطر نشان کرد که این نرم افزار از قابلیت Backup و Restore پشتیبانی میکند تا اطلاعات ذخیره شده در محل های دیگر و همچنین بعد از تغییر ویندوز قابل استفاده باشد.

 

AI RoboForm Enterprise مدیریت امن و قدرتمند پسوردها AI RoboForm Enterprise 7.8.4.4

 

 

 

 

password مدیریت امن و قدرتمند پسوردها AI RoboForm Enterprise 7.8.4.4 رمز فایل: www.downloadha.com

download مدیریت امن و قدرتمند پسوردها AI RoboForm Enterprise 7.8.4.4  لینک دانلود – 12 مگابایت 

محمد بازدید : 160 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

WinPatrol PLUS نرم افزاری است که با کنترل تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز نظیر رجیستری و هاست فایل ها کاربر را در برابر تغییرات خطرناک محافظت میکند و همچنین دارای قابلیت های امنیتی مهم است. این نرم افزار در واقع نرم افزاری امنیتی با رویکردی متفاوت است. به این صورت که این نرم افزار مانند آنتی ویروس ها به شناسایی فایل های مخرب اقدام نمیکند ، بلکه با بررسی تنظیمات و قسمت های حساس ویندوز کاربر از اینکه فایل یا شخصی قصد تغییر تنظیمات آن را داشته است ، آگاه میکند به این ترتیب لایه امنیتی جدیدی ایجاد شده است. برای مثال این نرم افزار میتواند در زمان تغییر تنظیمات هاست فایل ها ، نصب activex های جدید ، تغییرات در تنظیمات مرورگر ، Window Services ، تغییر دسترسی فایل ها ، تغییرات در رجیستری ، تغییرات در host file ها و… به کاربر هشدار دهد و از انجام خودکار این تغییرات جلوگیری نماید. قابلیت هایی نظیر مانیتورینگ نرم افزار و اینکه چه زمانی اجرا شده اند و همچنین قابلیت بررسی مقدار منابع مصرفی توسط آنها و غیرفعال کردن نرم افزارهای اجرا شونده در استارت آپ و مرور فایل های مخفی شده نیز از دیگر امکانات این نرم افزار امنیتی محسوب می شود.

 

WinPatrol PLUS نرم افزار حفاظت از ویندوز WinPatrol PLUS 26.0.2013.0 Final

 

 

 

 

password نرم افزار حفاظت از ویندوز WinPatrol PLUS 26.0.2013.0 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار حفاظت از ویندوز WinPatrol PLUS 26.0.2013.0 Final لینک دانلود – 1 مگابایت لینک کمکی

 

محمد بازدید : 115 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 آنتی ویروس و آنتی اسپای وار (ضد جاسوسی) قدرتمندی محصول شرکت امنیتی Lavasoft می باشد که این محصولش را به طور رایگان عرضه می نماید. رایگان بودن این نرم افزار نقطه قوتی است که در کنار قابلیت های خوب این نرم افزار میتواند کاربران را به استفاده بی دردسر آن ترغیب کند. با دانلود و نصب این نرم افزار میتوانید فایل های آلوده را قبل از اینکه در ویندوزتان رخنه کنند از بین ببرید و اجاره فعالیت ویروس ها و تروجان ها را ندهید. همچنین با قابلیتی نظیر sandboxing میتوانید نرم افزارهای مشکوک را به صورت امن تست کنید و عملکرد آنها را بررسی و سپس به انها اجازه فعالیت دهید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار مجهز به Antivirus و Antispyware است. اسکن لحظه ای و زنده این نرم افزار تمامی فعالیت های ویندوز و فایل ها را زیر نظر خواهد گرفت و به صورت زنده از سیستم محافظت خواهد کرد. این نرم افزار از منابع سیستم به طور حداقلی استفاده میکند ، بنابراین سرعت سیستم را کاهش نخواهد داد. علاوه برا قابلیت ضد ویروسی ، نرم افزار دارای امکاناتی نظیر Safe Browsing و Download Protection نیز می باشد که به کاربر کمک میکند تا دنیای آنلاین نیز امنیت لازم را کسب کند. این نرم افزار به همراه یک فایروال میتواند امنیت کاملی را به کاربر ارائه دهد ، پس با نصب یک فایروال رایگان در کنار این آنتی ویروس رایگان ، امنیت کامل و بی دردسر را بدون نیاز به نقض قانون کپی رایت و کرکینگ ، داشته باشید.

 

ad ware free antivirus ضد ویروس و ضد جاسوسی Ad Aware Free Antivirus+ 10.4.43.4155

 

 

 

* بعد از ۳۰ روز استفاده ، با ثبت نام از طریق ایمیل لایسنس را دریافت کنید. این نرم افزار رایگان است و فقط نیاز به ثبت نام خواهد داشت.

 

password ضد ویروس و ضد جاسوسی Ad Aware Free Antivirus+ 10.4.43.4155رمز فایل: www.downloadha.com

download ضد ویروس و ضد جاسوسی Ad Aware Free Antivirus+ 10.4.43.4155 لینک دانلود – 16.8 مگابایت لینک کمکی

 

محمد بازدید : 192 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
 نرم افزاری آنتی ویروس و محصول شرکت مایکروسافت جهت حذف ویروس های رایج و خاص و پاکسازی سیستم های آلوده است. این نرم افزار به عنوان آخرین امید مورد استفاده قرار میگرد ، زمانی که آنتی ویروس های نصب شده روی سیستم از پاکسازی ویروس ها عاجز هستند شاید Microsoft Malicious Software Removal Tool بتواند مشکل شما را حل کند. این نرم افزار آنتی ویروسی برای مقابله زنده و لحظه ای با ویروس ها نیست و فقط با جستجو کاربر نسبت به یافتن ویروس ها اقدام میکند. این نرم افزار میتواند انواع viruses, trojans, spyware, adware, worms, dialers, bots, keyloggers, rootkits را یافته و حذف نماید. 

 

Microsoft Malicious Software Removal Tool حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14

 

 

 

*این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس های معمول نیست و بهتر است در کنار آنتی ویروس های معمول مورد استفاده قرار گیرد.

 

password حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14رمز فایل: www.downloadha.com

download حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 16 مگابایت لینک کمکی

download حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 16 مگابایت لینک کمکی

محمد بازدید : 160 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

Avast Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474

 

 

 

توجه: با توجه به تحریم نابجا ایران توسط شرکت AVAST برای بروزرسانی این نرم افزار نیازمند داشتن ip کشورهای دیگر باشید. بنابراین هرچند وقت یکبار به بروزرسانی این نرم افزار توسط روش های معمول اقدام کنید!!

 

password آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474رمز فایل: www.downloadha.com

download آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474 لینک دانلود – 93 مگابایت لینک کمکی

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
لینک دوستان
  • نمایندگی هتل های تهران
  • دانلود آهنگ جدید
  • سرور مجازی ایران
  • خرید هاست
  • دانلود آهنگ
  • خرید جم کلش آو کلنز
  • دانلود کتاب
  • جعبه اورجینال ساعت مچی
  • آپلود فایل
  • فروش گوشی طرح اصل
  • فروش گوشی طرح اصل
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • نرم افزار اندروید
  • جت هیتر
  • رم مک بوک پرو
  • شبکه اجتماعی
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • گن لاغری
  • رم مک بوک پرو
  • شبکه اجتماعی
  • پنل تلگرام
  • تحلیل آماری پایان نامه
  • دانلود فیلم جدید
  • دانلود بازی اندروید
  • چربی گیر
  • خرید جم
  • رم لپ‌تاپ
  • آدیداس
  • لایسنس مایکروسافت
  • تشریفات مجالس نامزدی
  • اجاره باغ عروسی
  • برگزاری مراسم عروسی
  • کترینگ عروسی
  • خدمات مجالس عقدی
  • تشریفات مجالس عروسی
  • جیب نت
  • مد و زیبایی
  • تیشرت
  • دانلود آهنگ جدید
  • هیتر
  • رطوبت ساز
  • اسکنر سه بعدی
  • پرینتر سه بعدی
  • ساختمانت
  • سختی گیر
  • جدیدترین مطالب روز
  • دانلود تلگرام برای کامپیوتر
  • خاک پوششی
  • کمپوست ملارد
  • بخاری صنعتی
  • هواساز
  • ساعت مچی تیسوت
  • کتاب صوتی
  • نرم افزار انبار
  • وی اس تی
  • دانلود فیلم خارجی
  • گوشی موبایل Huawei
  • مه ساز التراسونیک
  • خرید ساعت
  • گزینه دو
  • تشریفات مجالس
  • سرور hp
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • فروش گیاه دارویی
  • کمپوست قارچ
  • رطوبت ساز
  • درب ضد سرقت
  • ثبت آگهی رایگان
  • خبرکده بروزترین سایت خبری و تفریحی
  • ساخت اپل آیدی
  • خدمات مجالس
  • نرم افزار
  • درام فیلتر
  • تبادل لینک
  • هدایای تبلیغاتی
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تور کیش
  • تور دبی
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • درج آگهی رایگان
  • پنل وایبر
  • همسریابی دوهمدل
  • هاست و دامنه ارزان و مطمئن
  • آموزش طراحی سایت
  • کفپوش اپوکسی
  • آموزش کلش آف کلنز
  • پارکت لمینت
  • دستگاه مه پاش
  • دستگاه مه ساز
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده